hansgrohe Raindance E: dusjflate i nytt format

Pressemelding   •   jan 31, 2018 09:02 CET

De nye hansgrohe Raindance E dusjene overbeviser med markant design og rik dusjopplevelse.

Kvadratisk, elegant, uttrykksfull: Den nye hansgrohe Raindance E dusjserien er et markant blikkfang på det moderne badet med sin konsekvent rettlinjede design. Sammen med Phoenix Design har hansgrohe skapt hodedusjer og dusjsystemer som kombinerer store flater og de beste materialene med en sofistikert vannytelse.

Forbedret Air-teknologi

Den kvadratiske 30 x 30 cm store hodedusjen byr med sin forbedrede Air-teknologi på større og bløtere dråper. Dysene i midten sitter tett og gir en intensiv stråle som er god til å skylle ut sjampo. Ut mot kanten er det større avstand mellom dysene – det gir en mild og avslappende stråle. Dusjen fås både til vegg- og takmontering samt i en versjon med 40 x 40 cm stråleskive som bygges inn i taket og går i ett med himlingen. Alle varianter fås også med EcoSmart-teknologi som reduserer vannforbruket til ca. ni liter i minuttet. Den forkrommede metallstråleskiven kan tas av for rengjøring.

Gjennomtenkte funksjoner til minste detalj

Raindance E Showerpipe dusjsystemet forbinder den imponerende hodedusjen med en flat dusjstang med glassfront, en hånddusj med tre stråletyper og en termostat i en komplett løsning. Den 350 eller 600 mm brede termostaten fungerer samtidig som hylle for sjampoflasker. Like gjennomtenkt er holderen som gjør det mulig å justere den integrerte Raindance Select hånddusjen trinnløst i høyde og vinkel.

Konsekvent og individuell innredning av badet

Tallrike muligheter til å formgi dusjområdet med elementer fra Randance E dusjserien gjør det lett å oppfylle individuelle innredningsønsker. Ønskes bare en justerbar hånddusj, er Unica’E dusjsettet med en flat, glassbekledd dusjstang, høyde- og vinkeljusterbar holder og tilhørende såpeskål en elegant løsning. Dusjstangen fås i to lengder – den 150 cm lange varianten er eksempelvis spesielt godt egnet til barnefamilier. Det er mulig å kombinere dusjproduktene med utenpåliggende og innebygde termostater, f.eks. det nye hansgrohe ShowerTablet termostatarmaturet med integrert hylle og en glassfront som matcher dusjsettet.

Merket hansgrohe

hansgrohe er premium-merket for dusjer, dusjsystemer, bad- og kjøkkenarmaturer i den internasjonale Hansgrohe Group. Med prisbelønte produkter former hansgrohe vannet på kjøkkenet og badet. For her bruker mennesker tid som er særlig viktig for dem - og opplever betydningsfulle øyeblikk med vann. hansgrohe utvikler fremtidens løsninger til disse øyeblikk og forener fremragende design, kvalitet med lang levetid og intelligente funksjoner for den beste komforten. hansgrohe gjør vann til en storslått opplevelse.