Verdens første automatiske, selvoppladbar hybrid armbåndsur med pulsmåler

Pressemelding   •   okt 10, 2019 10:57 CEST

Det revolusjonerende sveitsisk design automatiske armbåndsuret er presentasjon av intelligent teknologi som tilbyr ladeuavhengighet.

Sequent har nettopp lansert den andre generasjonen av selvladbare hybrid armbåndsur tilgjengelig gjennom kickstarter.com *, basert på selskapets banebrytende Red-dot ** -teknologi

Det revolusjonerende er at jo mer klokkebrukeren beveger seg, jo mer konverterer kinetisk energi til elektrisk energi. Dette oppnår unik ladeuavhengighet.

Sequent SuperCharger2 er bygget fra bunnen av for å bli en "smart on demand" -enhet som bare bruker energi når det trengs. Ultra-presise, innebygde sensorer registrerer brukeraktivitet og hjertefrekvens i sanntid. I tillegg synkroniserer klokken trådløst data med Sequent BioFeedback-plattformen i Android- og iPhone-bruk. Plattformen lar brukeren analysere og analysere helseinformasjon i detalj.

Sequent SuperCharger2 i et nøtteskall

• Prisbelønnet automatisk selvladeteknologi

• Pulsvisning med mekaniske hender

• Den mest teknologisk avanserte og miljøvennlige smartklokken på markedet

• Priser fra USD 179.

*https://www.kickstarter.com/projects/sequent-world/automatic-self-charging-smartwatch-supercharger2?ref=nav_search&result=project&term=sequent%20

** Red Dot Design Award Int. jury: "The Sequent SuperCharger, en smart klokke med et hybrid ladesystem, er en spennende, innovativ oppfinnelse med overbevisende økologisk bærekraft."

Mer informason

Vaclav Vik – press@sequent.ch

Bilder med høy oppløsning er tilgjengelige: https://sequentworld.com/pages/press

www.sequentwatch.com

Sequent ble grunnlagt i 2016 og er Sveits ledende start-up for smartteknologi og tilbyr avanserte løsninger for privat bruk. I 2017 økte selskapet til over 1,2 millioner dollar i forhåndsbestillinger, og ble den mest vellykkede sveitsiske Kickstarter-kampanjen, og leverte tusenvis av smarte klokker til over 135 land. Med sin andre generasjon smartklokker, lanserer selskapet et unikt belønningsprogram for cryptocurrency for å motivere folk til en sunnere livsstil og samtidig redusere karbonavtrykket.

Kommentarer (0)

Kommentar