Rekord påmelding til skiracet Hemsedal Up N`Down 24. feb 2018!

Søndag 15. oktober kl. 09:00 åpnet påmelding for Hemsedal Up N`Down 24. februar 2018. På under et døgn er det nå 197 påmeldte deltakere! Dette er rekord påmelding med sammenligning for de andre årene.

Arrangementet er en heisbasert konkurranse hvor man forflytter seg ved å ta heis opp på de høyeste fjelltoppene, og kjører ned til neste heis i den angitte konkurranse-runden på raskest mulig tid. Man kan delta enten 2 eller 3 pers pr. lag, men det er gjennomsnitts tiden innad i laget som teller.

Konkurransen er delt inn i tre klasser: Dame, Herre og Mix-klasse, og man velger selv om man ønsker å delta på alpint, snowboard eller telemark. Totalt er det 30.000,- i potten som fordeles på de raskeste lagene i de forskjellige klassene. I tillegg blir det trekkepremier til en verdi av x-antall tusen kroner.

Daglig leder ved Destinasjon Hemsedal Richard Taraldsen har dette å si om saken: Det er helt rått at så mange deltakere har meldt seg på så tidlig! Vi ser nå at vi har klart å bygge opp et ski race som passer for alle og enhver, og at dette er noe folk har lyst til å være med på! Vi gleder oss til racestart 24. februar 2018. Målet er 700 deltakere og da er det stopp.

For mer informasjon opp arrangementet: www.hemsedalupndown.com

• hemsedal up n`down
  • hemsedal skisenter