Hertz  Helsfyr får BilPool som produkt

Hertz Helsfyr får BilPool som produkt

Kunder blir møtt av Hertz medarbeidere som like gjerne booker dem inn på en bilpool bil, som en vanlig leie. Hertz ser store muligheter ved å kunne tilby dette nye produktet fra sine lokasjoner.

Kunder som er interessert i bilpool kan oppsøke avdelingen og registrere seg som medlem der. Da blir medlemskapet aktivert umiddelbart og kunden kan gå rett ut å hente bil. "Dette er en løsning for å integrere BilPool produktet med bilutleie. "Vi har jobbet i 5 år med å skape et produkt, det har vi klart og nå skal dette implementeres til avdelingene i Oslo, i tillegg til at vi fortsetter med egne biloppstillingsplasser" forteller Eivind Thorne Manager Hertz BilPool.

Utvalgte avdelinger får mulighet til å plassere BilPool biler hos seg, samtidig som de har ansvar for å følge opp bilene i sitt nærområdet. I tillegg skal kunder kunne bli medlem og få informasjon om produktet på avdelingen.

"For våre kunder er Hertz et brand enten det er varebiler, flexilease, bilpool, freerider eller vanlig bilutleie. Det er viktig at vi oppleves som et sterkt brand og de eneste i Norge som har et så stort produktutvalg" sier Trygve Simonsen, Administrerende Direktør, Hertz Norge.