Hertz utvider bilflåten i Oslo med el-bilen Nissan Leaf

Hertz utvider bilflåten i Oslo med el-bilen Nissan Leaf

Vi er stolte over å kunne tilby el-bilen Nissan Leaf til våre kunder i Oslo og omegn. Vi har allerede kunnet tilby Nissan Leaf via vår bildelingstjeneste Hertz BilPool og tilbakemeldingene har vært så gode at vi nå introduserer Nissan Leaf i vår leiebilflåte.

Nissan Leaf er perfekt for deg som har behov for bil til korte ærender og småturer. Med en rekkevidde på hele 175 km trenger du ikke være redd for å gå tom for strøm med det første. Akkurat i dag har Oslo kommune 462 ladepunkter (p-plass med stikkontakt) fordelt på 92 ladestasjoner (lokasjoner). Tilgjengelig for alle, gratis å parkere og gratis å lade. For oversikt, se Ladestasjoner.no. Drivstoff (strøm) er gratis og det er i tillegg fri bompassering for el-biler. I tillegg er det gratis å stå på offentlig avgiftsparkering i Oslo. Og sist men ikke minst, muligheten for å kjøre forbi køen i de mange kollektivfeltene i Oslo.

Argumentene for å kjøre el-bil begynner å bli mange. Prøv en hos Hertz Bilutleie.

Kontakt vårt reservasjonskontor for prisforespørsel: 67 16 80 00.

Spesifikasjoner:

Nissan Leaf
5 seter
Maks hastighet: 145 km/t
Forhjulstrekk
Batterikapasitet: 24kWh
Rekkevidde: 175 km (NEDC)
LxBxH: 4,45 m  x 1,77 m x 1,55 m
Akselavstand: 2,7 m
ABS og elektronisk bremsekraftforsterker med servobrems
VDC
6 kollisjonsputer: foran, sidene, gardin i tak