Serve-ess med Hertz Bilutleie

Serve-ess med Hertz Bilutleie

Oslo, 2. juni 2013 - The Hertz Corporation, verdens største leiebilselskap feirer sitt 19. år som offisiell leiebilleverandør for Wimbledon Tennis Championships med en Hertz ”raskeste serve” konkurranse for tennis fans. On-site teknologien vil hver dag måle raskeste serve hastigheter og vinnere vil bli vist frem på Hertz storskjerm på Wimbledon jernbanestasjon. Ved siden av å tilby fans muligheten til å være stjerner under Wimbledon i fjorten dager, leverer Hertz mer enn 160 leiebiler til sjåførene til verdens beste spillere og betjener mer enn 30 000 reiser for administrasjonen knyttet til turneringen.

Tennisentusiaster blir invitert til å delta i ”Hertz Raskeste Serve” og vil ha gleden av å utfordre de raskeste registrerte server fra noen av verdens største tennisspillere. De daglige vinnerne vil bli stjernene på 13 storskjermer hos Hertz på Wimbledon jernbanestasjonen hver 24. time. Vinnerens navn og hastighet på serven vil bli sett av titusener av besøkende som passerer gjennom Wimbledon stasjon under turneringen.

Michel Taride, konsernsjef i Hertz International, sier: "Det er et privilegium å kunne feire 19 år i samarbeid med Wimbledon, og applaudere de ansatte og drivere som fortsetter å gi en fremragende service fra år til år. Sportfans har lenge vært et kjernepublikum for Hertz, så å kunne engasjere seg med dem på en en-til-en basis i år via Hertz serve-konkurransen er en flott mulighet, spesielt på arrangementer som Wimbledon som tiltrekker så variert og internasjonalt publikum."

Hertz fortsetter også å jobbe tett med ulike partnere for å tilby sine kunder en mulighet til å vinne billetter til mesterskapet og andre spesialtilbud. Deltakende partnere inkluderer: ADAC (Tyskland), Aegean Airlines, Aer Lingus, AMEX, Etihad, Flying Blue (Air France / KLM), Lufthansa Miles & More, Marriot, MasterCard, SAS EuroBonus, Value Retail, og Virgin Atlantic.

Hertz / Wimbledon 2013 bilutleie flåte består av Ford Galaxy, Ford S-Max og for første gang den nye Ford Tourneo Custom, en 9 seters bil med utmerket komfort og raffinement.

Hertz Press Contact

Nicola Hanley