Hertz og Visma utvider samarbeidet

Pressemelding  •  24-03-2011 20:40 CET

Hertz og Visma har i en årrekke samarbeidet om å tilby små og mellomstore bedriftskunder konkurransedyktige priser på leiebil, og da hovedsakelig i Norge.

Med den nye avtalen inkluderes billeie i utlandet i større grad enn før.

- Vi vet at svært mange av medlemsbedriftene i Visma også har behov for å leie bil i utlandet. Derfor har vi ekspandert tilbudet med enda bedre betingelser på leiebil i Europa og USA, sier Salgs- og Markedsdirektør Hallvard Nerbøvik i Hertz Bilutleie.

I tillegg til rabatt kan kundene også nyte godt av gratis medlemsskap i serviceprogrammet Hertz #1 Club Gold.

For Vismas del er det til enhver tid påkrevd å ha så gode betingelser som mulig hos sine leverandører.

- Visma forlenger avtalen med Hertz fordi de tilbyr den totalt sett beste løsningen for våre kunder i forretningsmarkedet.  Dette er en svært god avtale for våre kunder og vi i Visma er glade for å kunne videreføre det gode samarbeidet med Hertz, sier Lars-Erik Jacobsen, Administrerende Direktør i Visma Advantage.

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom