Hertz treffer vannet

Hertz treffer vannet

Hertz setter seil og leier nå ut båter på kanalene i Amsterdam: Hertz Rent A Boat

Et nytt samarbeid med det lokale båtselskapet ‘Boot Amsterdam B.V.’ gjør det mulig for Hertz å leie ut båter til fritids- og bedriftsmarkedet. Det er en ideell mulighet for internasjonale kunder å utforske den vakre hovedstaden i Nederland.

Hoofddorp, Nederland, 12. juli 2012 – Fra og med i dag kan alle kunder leie en båt med Hertz Rent A Boat; om du ønsker en stor eller liten, med kaptein eller uten, er det mulig med Hertz Rent A Boat. Tidligere i år har Hertz Rent A Car startet et samarbeid med Boot Amsterdam B.V. som gjør det mulig for Hertz å leie ut båter ved siden av deres hovedvirksomhet; å leie ut biler. For å leie en båt gå til nettsiden: www.hertz-rentaboat.nl.

Det er forskjellige båter du kan leie; turistbåter, lektere, åpne båter, festbåter, seilbåter, salongbåter og båter som du navigerer selv.

Det finnes også en spesialutgave til flåten: The Hertz Barge. Denne lekteren kan leies for 7. Euro per person og du kan ha med deg opptil 20 personer i tillegg til en kaptein.

Henk van den Helder, Direktør i Hertz Benelux uttrykker entusiastisk: " Kom til Hertz for å cruise langs kanalene og på kanalene. Vi går inn i båtmarkedet med ‘Hertz Rent A Boat’. På grunn av samarbeidet med Boot Amsterdam B.V. kan kunden nå nyte både veien og vannet med oss."

Alec Behrens, eier av Boot Amsterdam B.V.: "Det er fantastisk å se denne gule Hertz lekteren bevege seg langs kanalene i Amsterdam. Jeg er veldig spent på samarbeidet med Hertz og denne unike og fantastiske måten å kombinere våre styrker i leieindustrien."

Om Hertz

Hertz er størst i verden på konvensjonell bilutleie, med over 8 500 egeneide lokasjoner i omkring 150 land verden over. Hertz er inne i sitt 93. år som leverandør av leiebiltjenester til ferie- og fritidsmarkedet samt til bedriftskunder. Innovasjoner innen produkter og tjenester som Hertz #1 Club Gold, Online innsjekking, spesialdesignede NeverLost® GPS system og unike biler i selskapets Prestige, Fun, Adrenaline, Green og Family Collection skiller Hertz fra konkurrentene.