Hertz treffer vannet

Pressemelding   •   jul 13, 2012 09:20 CEST

Hertz setter seil og leier nå ut båter på kanalene i Amsterdam: Hertz Rent A Boat

Et nytt samarbeid med det lokale båtselskapet ‘Boot Amsterdam B.V.’ gjør det mulig for Hertz å leie ut båter til fritids- og bedriftsmarkedet. Det er en ideell mulighet for internasjonale kunder å utforske den vakre hovedstaden i Nederland.

Hoofddorp, Nederland, 12. juli 2012 – Fra og med i dag kan alle kunder leie en båt med Hertz Rent A Boat; om du ønsker en stor eller liten, med kaptein eller uten, er det mulig med Hertz Rent A Boat. Tidligere i år har Hertz Rent A Car startet et samarbeid med Boot Amsterdam B.V. som gjør det mulig for Hertz å leie ut båter ved siden av deres hovedvirksomhet; å leie ut biler. For å leie en båt gå til nettsiden: www.hertz-rentaboat.nl.

Det er forskjellige båter du kan leie; turistbåter, lektere, åpne båter, festbåter, seilbåter, salongbåter og båter som du navigerer selv.

Det finnes også en spesialutgave til flåten: The Hertz Barge. Denne lekteren kan leies for 7. Euro per person og du kan ha med deg opptil 20 personer i tillegg til en kaptein.

Henk van den Helder, Direktør i Hertz Benelux uttrykker entusiastisk: " Kom til Hertz for å cruise langs kanalene og på kanalene. Vi går inn i båtmarkedet med ‘Hertz Rent A Boat’. På grunn av samarbeidet med Boot Amsterdam B.V. kan kunden nå nyte både veien og vannet med oss."

Alec Behrens, eier av Boot Amsterdam B.V.: "Det er fantastisk å se denne gule Hertz lekteren bevege seg langs kanalene i Amsterdam. Jeg er veldig spent på samarbeidet med Hertz og denne unike og fantastiske måten å kombinere våre styrker i leieindustrien."

Om Hertz

Hertz er størst i verden på konvensjonell bilutleie, med over 8 500 egeneide lokasjoner i omkring 150 land verden over. Hertz er inne i sitt 93. år som leverandør av leiebiltjenester til ferie- og fritidsmarkedet samt til bedriftskunder. Innovasjoner innen produkter og tjenester som Hertz #1 Club Gold, Online innsjekking, spesialdesignede NeverLost® GPS system og unike biler i selskapets Prestige, Fun, Adrenaline, Green og Family Collection skiller Hertz fra konkurrentene.

Kommentarer (0)

Kommentar

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/no/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.