Ny HiKOKI elektroverktøy katalog 1-2019 ute nå!

Ny HiKOKI elektroverktøy katalog 1-2019 ute nå!

Se vår nye HiKOKI elektroverktøy katalog - spekket av spennende nyheter og tøffe verktøy for proffen.

MULTI VOLT 36V
Sjekk ut HiKOKI MULTI VOLT - fremtidens teknologi med kraftige 36V batterier/verktøy med superkrefter i kompakt utførelse.

MULTI VOLT 36V er kompatibel med 18V. Du har kanskje allerede hørt om MULTI VOLT...og dette er bare begynnelsen... flere spennende innovasjoner kommer - MULTI VOLT er fremtidens batteriverktøyplatform.

HYBRID
Snart kan du forvandle dine batteriverktøy til hybridverktøy. Den seneste innovasjonen fra HiKOKI er adapteren som gjør batteriverktøyet om til et hybridverktøy. Om du jobber på lokasjon med strøm tilgjengelig, hvorfor ikke spare batteriet til du virkelig trenger det...?

Alle verktøy fra HiKOKI er svært velbalanserte og har ergonomisk og innovativ design, lav vekt og smarte funksjoner. Disse omfattes av HiKOKIs unike 3-års garanti for batterier, el- og batterimaskiner. Garantien gjelder fra kjøpsdato uten krav til registrering av hverken kjøper eller forhandler. Garantien innbefatter også HiKOKI batterier og ladere.