Flere flinke folk!

Nyhet   •   sep 19, 2016 15:27 CEST

TGI Friday's åpner på Oslo Lufthavn april 2017

Smakfull storsatsning
Oslo Lufthavn Gardermoen vokser, og med nye terminaler kommer nye spisesteder. HMSHost-Umoe F&B Company er en stor bedrift som huser et bredt utvalg av restaurantkonsepter, og nå har selskapet vunnet en stor kontrakt på flyplassen. Derfor skal det ansettes hele 260 nye medarbeidere i slutten av 2016 og våren 2017. HMSHost-Umoe F&B Company har allerede begynt å ansette folk i flere av lederstillingene til konsepter som skal åpne i april 2017, hvor TGI Friday’s er blant de første restaurantene ut.

Vekst på Vestlandet
Men HMSHost-Umoe F&B Company vokser ikke bare i Oslo. Selskapet har vunnet nye kontrakter ved Bergen lufthavn, Flesland også, og restaurantkonseptene trenger flere medarbeidere. I tillegg til alle de dyktige ansatte selskapet allerede har, skal HMSHost-Umoe F&B Company i løpet av første halvdel av 2017 også ansette nye medarbeidere til forskjellige restaurantkonsepter ved flyplassen.

På servicekontoret har selskapet allerede ansatt ny driftssjef og HR-konsulent, og i løpet av høsten vil også ny brand manager, F&B manager og Sales Coordinator være på plass.

Kan dette være noe for deg? Vi utlyser stillinger her

Mer om oss

Kommentarer (0)

Kommentar

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/no/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.