Icelandair lander snart på Newark

Fra mandag 28. oktober er det dobbelt fokus på New York når Iceandair åpner sin rute til Newark, New Jersey.

Icelandair har daglige avganger til J.F. Kennedy flyplass i New York. Nå blir det dobbelt opp fire dager dager i uken når Icelandair introduserer sin rute til Newark, New Jersey, den 28. oktober. De fire nye avgangene er et supplement til de allerede eksisterende flyvningene til JFK og et ekstra tilbud på reiser til New York, enten om en skal oppholde seg i byen eller reise videre.

Med den nye ruten til Newark, tilbyr Icelandair 11 ukentlige flyvninger til New York i vinterperioden. Ruten til Newark har dog et kort opphold fra  7.januar til 24. februar. I sommermånedene har Icelandair opp til tre daglige avganger til New York: To til JFK (morgen og ettermiddag) og en ettermiddagsavgang til Newark.

Icelandair har 12 nordamerikanske destinasjoner: New York (Newark og JFK), Boston, Washington D.C., Orlando, Minneapolis/St. Paul, Denver, Seattle, Anchorage i USA og Halifax, Toronto, Edmonton og Vancouver i Canada – de to sist nevnte rutene åpner i 2014.

• reiser til usa
  • new york