BRAVEN - Høyttalere og hodetelefoner for den aktive!

BRAVEN - Høyttalere og hodetelefoner for den aktive!

Det ZAGG-eide selskapet BRAVEN har kommet til Norge og tar plass i Ingram Micros produktportefølje. Både høyttalerne og de populære True Wireless-øretelefonene gir god lyd i et bærbart, robust og vanntett design.

BRAVEN er kjent for robuste og bærbare produkter innenfor lydkategorien. De kombinerer en unik stil med den nyeste teknologien for å produsere premium Bluetooth-høyttalere og øretelefoner for ekte eventyrere. De ble grunnlagt i 2011 og Bravens fokus på lydkvalitet, anvendelighet og overlegne funksjoner har på kort tid forvandlet varemerket til et av de rasket voksende merkene innen sin kategori.

”Vi er glade for å kunne samarbeide med Ingram Micro ved lanseringen av BRAVEN i Norden. De har vært en utmerket partner for ZAGG-merker i flere år og har spesiell ekspertise innenfor lydkategorien,” sier Gabriel Kjellen, Country Manager Nordics i ZAGG.

Med slitesterk, støtsikker og vanntett design kan BRAVENs nylanserte høyttalere levere skarp lyd samtidig som de takler våte miljøer, eller miljøer med gjørme og sand. For å løfte frem BRAVENs kjærlighet til friluftslivet har de gravert inn topografiske linjer fra noen av teamets favoritter innen skianlegg, nasjonalparker eller fra hovedkontoret ved foten av Rocky Mountains i hver høyttalers silikonelement. BRAVENs nye høyttalere har uovertruffen, robust holdbarhet i kombinasjon med Bluetooth-lyden som BRAVEN er kjent for.

BRAVENs øretelefoner FLYE SPORT er en nødvendighet for alle musikkelskende eventyrere. Øretelefonene er konstruert av et team av friluftselskende lydhåndtverkere og er testet i Rocky Mountains for å sikre at de tåler selv det mest krevende og øde eventyret. Koordinatene til BRAVENs hovedkontor ved foten av Rocky Mountains finnes ingravert i hver øretelefons vinger.

Nå kan altså Ingram Micros forhandlere bestille disse høyttalerne og øretelefonene direkte i vår webshop. De har fantastisk lyd i bærbar, robust og vanntett design.

BRAVENs bærbare Bluetooth®-høyttalere og øretelefoner er designet av lydeksperter og tester for lydkvalitet og holdbarhet. BRAVEN som varemerke viser til friluftslivsstilen som er så populær i Norden og vi er overbevist om at vi med Ingram Micro sin hjelp kan gjøre mange flere bevisst på hva robust lyd handler om og forsterke deres friluftseventyr med musikk,» avslutter Gabriel.