Fra venstre Inge Dahl, Erik Michaelsen, Trond Paulsen og Patrik Forsberg

Ingram Micro Norge styrker kollegiet i nye kontorer i Oslo

Ingram Micro har nå flyttet inn i nyoppussede lokaler på Brynseng i Oslo og har fylt det opp med nye kollegaer!

Ingram Micro sin introduksjon av forretningsområdene Cloud, Technology Solutions og Commerce and Fulfillment Services har naturligvis påvirket organisasjonen i Norge positivt.

Nye ansikter på Ingram Micro sitt ny hovedkontor i Oslo er Erik Michaelsen, Trond Paulsen og Patrik Forsberg.

Erik Michaelsen kommer fra Also og har 10 års fartstid i bransjen fra IBM og senest som produktsjef i Also. I Ingram Micro vil Erik foreløpig fokusere på Microsoft og deres komplimenterende løsninger, fra produsenter som Polycom og Alcatel.

Trond Paulsen har over 20 års erfaring fra IT-bransjen, og har arbeidet med betalingsløsninger, datafangst og POS. Etter 6 år på utsiden av Ingram Micro er vi glad for å ha ham tilbake som kollega! Trond vil fokusere på satsningen med salg produkter innenfor kategorien digital skilting.

Patrik Forsberg er et kjent ansikt for mange med sine 18 års erfaring fra bransjen. Han har gjennom disse årene bygget opp flere selskaper på forhandlersiden som Delante, Frontbase og i de siste årene Bravo.works (nå Bravo Group). Patrik skal fokusere på å utvikle forretningsområdet ”Ingram Micro Value” der han vil ha ansvaret for salg.

”Vi gleder oss stort over å ha fått på plass så sterke kandidater som Trond, Erik og Patrik. De vil uten tvil bidra sterkt til at vi lykkes med våre ambisjoner i 2017”, sier Inge Dahl, Country Manager i Norge

Ingram Micro er en global leder innen distribusjon og logistikk av IT og telekom-markedet, og gir skreddersydde produkter og tjenester. For mer informasjon besøk oss på www.ingrammicro.no