Intrafish Media søker Key account / Account Managers

KEY ACCOUNT MANAGER:
Som Key Account Manager i IntraFish får skal du jobbe med videreutvikling og salgsrådgivning til veletablerte kunder. Du vil primært jobbe med det norske markedet, men må påberegne noe reising innad i Norden og til messer rundt om i verden.

Som Key Account Manager i IntraFish får du ansvar for salg, videreutvikling og rådgivning til nye kunder i tillegg til noen veletablerte kunder.
Kvalifikasjoner og personlighet:
Som Key Account Manager trives du med å være den som kan vise til sterkest vekst i new business og er god på å finne riktige løsninger. Du har ingen problemer med å ringe nye potensielle kunder eller ´lande avtaler´. Som person er du utpreget sosial og trives i et hektisk, fleksibelt miljø. Du har erfaring fra salg og liker både å jobbe selvstendig og i team. Når du har nådd dine budsjetter bistår du gjerne resten av avdelingen med å nå sine. Du er utpreget uredd, glad og sulten. I tillegg er du ordentlig og finner de riktige løsningene som bidrar til fornøyde kunder og hyppig gjensalg.

Kvalifikasjoner:
* Utdanning på høyskolenivå, men kan kompenseres gjennom relevant erfaring fra annen virksomhet
* Erfaring fra salg og dokumenterte gode resultater, helst fra media og/eller fiskeri- og havbruksnæringen
* Gode engelskkunnskaper, både skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper:
* I stillingen som KAM er det en forutsetning at du liker og er god på relasjonsbygging og salg. Du får kundeansvar for mange av bransjens mest spennende virksomheter og du blir del av et internasjonalt nettverk av dedikerte kollegaer. Som person er det en forutsetning at du fremstår som en positiv og kunnskapsrik rådgiver overfor dine kunder og finner de riktige annonseringsløsningene. Du er kreativ og analytisk, proaktiv og fremoverlent. Dine kunder blir dine sparringspartnere og deres suksess din fortjeneste.

ACCOUNT MANAGER:
Som Account Manager i IntraFish får du ansvar for salg, videreutvikling og rådgivning til nye kunder i tillegg til noen veletablerte kunder.
Kvalifikasjoner og personlighet:
Som Account Manager trives du med å være den som kan vise til sterkest vekst i new business og er god på å finne riktige løsninger. Du har ingen problemer med å ringe nye potensielle kunder eller ´lande avtaler´. Som person er du utpreget sosial og trives i et hektisk, fleksibelt miljø. Du har erfaring fra salg og liker både å jobbe selvstendig og i team. Når du har nådd dine budsjetter bistår du gjerne resten av avdelingen med å nå sine. Du er utpreget uredd, glad og sulten. I tillegg er du ordentlig og finner de riktige løsningene som bidrar til fornøyde kunder og hyppig gjensalg.

IntraFish tilbyr:
Intrafish tilbyr riktige kandidater en jobb hos en verdensledende nyhetsleverandør. Du får konkurransedyktig lønn og kyndig salgsskolering og oppfølging.

• jobb
  • salg