CollectIT Finans styrker tjenestetilbudet i INTUNOR

Vi startet CollectIT Finans AS med en visjon om å utfordre det etablerte. Vi så et tydelig behov for mer effektive løsninger, og større grad av personlig rådgivning for å hjelpe virksomheter med bedre kredittrutiner, betalingsoppfølging og likviditetsplanlegging. For å realisere i enda større grad vår misjon om å redefinere inkassobransjen, er vi avhengig av betydelig større ressurser og i tillegg annen type kompetanse enn vi selv innehar. Når vi fikk muligheten til å bli en del av INTUNOR, så vi umiddelbart at kombinasjonen av ressurser og kompetansen vi sammen har, gjør at vi kan drive frem endringene vi ønsker for våre nåværende og fremtidige kunder. Vi gleder oss stort til å ta fatt på oppgavene som venter oss, sier Anders Wevling Lunde – nå Director of Sales – Finance i INTUNOR.

INTUNOR er nå over 200 ansatte og har i løpet av kort tid blitt en av de største og ledende leverandørene av forretningsmessige støttetjenester i Norge. Med fokus på Økonomi, Bemanning, Finans, IT & Software har vi i INTUNOR tatt en ledende posisjon i det Nordiske markedet, i tillegg til at vi er den eneste store leverandøren av helintegrerte produkter og tjenester som leveres på tvers av virksomhetsområder – å dette helt sømløst. Adm. dir Torben Torbjørnsen i INTUNOR ønsker CollectIT Finans velkommen på laget.

• Finans

• bpo