SAND Økonomi blir en del av INTUNOR

Nyhet   •   feb 12, 2019 18:56 CET

Fra venstre: Preben Wiksén, Anders Skjetne, Maren Kleven Skustad, Stian Andersen, Phuong Ai Dinh, Cathe Freuchen Halvorsen, Elin Kvale og Tone Hoel.

For oss i Sand Økonomi AS har det vært flott reise helt siden starten. Vi må likefult se forover. Bransjen er i stor endring, og vi tror størrelse, spesialisering og bredde er nøkkelord for å lykkes i fremtiden. For at vi skal kunne løfte Sand Økonomi videre og realisere både potensiale og visjonene, er vi avhengig av betydelig større ressurser og annen kompetanse i tillegg til den vi besitter selv. Når vi da har fått muligheten til å bli en del av INTUNOR og være bidragsytere, samtidig som vi får tilgang til store ressurser for å utvikle dette selskapet videre, gav svaret seg selv når synet på fremtiden og strategien var så sammenfallende; sier Preben Wiksèn – nå Direktør Forretningsutvikling i Intunor AS

INTUNOR er nå over 200 ansatte og har i løpet av kort tid blitt en av de største og ledende leverandørene av forretningsmessige støttetjenester i Norge. Med fokus på Økonomi, Bemanning, Finans, IT & Software har vi i INTUNOR tatt en ledende posisjon i det Nordiske markedet, i tillegg til at vi er den eneste store leverandøren av helintegrerte produkter og tjenester som leveres på tvers av virksomhetsområder – og dette helt sømløst. Adm. dir Torben Torbjørnsen i INTUNOR ønsker hele Sand Økonomi velkommen på laget, og utdyper at dette er en betydelig styrkelse av Intunor`s nærvær i det norske markedet. I tillegg til at Intunor nå representerer ett av de tyngste fagmiljøene innenfor Økonomi i Norge – har vi også det som nok er det sterkeste miljøet innen bruk og distribusjon av Tripletex.

Kommentarer (0)

Kommentar