Iveco er over hele verden, ved hjelp av den nye, forbedrede forhandler-lokaliseringen

Pressemelding   •   feb 18, 2016 10:15 CET

En ny versjon av Ivecos forhandler-lokalisering (Dealer Locator) er nå lansert. Den gjør det enkelt å finne nærmeste salgs- og servicepunkt innenfor et gitt geografisk område.

Hvor som helst. Iveco er over hele verden med den nye forhandler-lokaliseringen. Dette er slagordet som følger et nylig gjennomført prosjekt for å overhale verktøyet som gjør det enkelt å finne forhandlere. I verktøyets «Find Dealer»-seksjon kan brukerne nå bevege seg rundt på et fullskjerm kart med nøkkelinformasjoner om Ivecos salgs- og servicepunkter. Brukerne kan også gjøre nytte av en navigasjons-funksjon for å finne hvordan man best når den aktuelle lokasjonen.

Verktøyet er optimert for å kunne brukes på alle typer smarttelefoner og nettbrett. Tjenesten finner umiddelbart brukerens plassering når den slås på for å gi best mulig informasjon om nærmeste salgs- eller servicepunkt.

Verktøyets enkle, intuitive brukerflate hjelper besøkende å gjøre et valg gjennom å aktivere en serie med filtre, som type forhandler, kjøretøy-serie eller nødvendig service-tjeneste, og gir samtidig muligheten til å kontakte det aktuelle Iveco-punktet direkte.

På denne måten bekrefter Iveco igjen sin rolle som business-partner - en av selskapets kjerneverdier – ved å være nær og tilgjengelig for kundene og yte konstant, holdbar og vennlig oppfølging, for å sikre at alle Iveco-brukere oppnår en best mulig løsning på sine behov.

Iveco er et selskap innenfor CNH Industrial N.V., en global leder innenfor kapitalvaresektoren, oppført på New York Stock Exchange (NYSE: CNHI) og på Computerised Stock Exchange, organisert og styrt av Borse Italiana (MI: CNHI). Iveco utvikler, produserer og markedsfører et bredt spekter av lette, mellomtunge og tunge nyttekjøretøy, samt offroad lastebiler og andre offroad kjøretøy.

Det brede kjøretøyprogrammet inkluderer Daily, et kjøretøy som dekker 3 – 7 tonns segmentet, Eurocargo fra 6 – 16 tonn, samt Trakker (dedikert for offroad kjøring) og Stralis, begge over 16 tonn. I tillegg kommer merkenavnet Iveco Astra som dekker gruve- og anleggssektoren med tipptrucker og rammestyrte dumpere, samt spesialkjøretøy.

Iveco sysselsetter nesten 21.000 ansatte globalt. Selskapet har produksjonsenheter i 7 land i Europa, Asia, Afrika, Oceania og Latin-Amerika hvor det produseres kjøretøy med de mest avanserte teknologier. 4.200 salgs- og servicepunkter i mer enn 160 land sikrer teknisk støtte uansett hvor i verden et Iveco-kjøretøy er i arbeid.

Kommentarer (0)