Rebel Kitchen relanserer sin serie med plantebaserte drikker

Rebel Kitchen relanserer sin serie med plantebaserte drikker

Mylk - som melk, men likevel ikke.

Mylk er en serie plantebaserte drikker som er utviklet med utgangspunkt i at de skal ligne mest mulig på vanlig melk, både når det gjelder smak og konsistens.

Rebel Kitchen lanserer nå to 1-liters varianter; Mylk Original og Mylk Extra Creamy. Originalvarianten er den som ligner mest på vanlig melk, mens Extra Creamy har litt høyere fettinnhold og egner seg derfor enda bedre i kaffen, samt til baking og matlaging.

Samtidig relanseres Rebel Kitchens to smakssatte smådrikker; Sjokolade og Iskaffe. Begge disse variantene får nytt design, og går fra dagens størrelse på 330ml til 250ml som er en mer riktig størrelse for denne typen produkter. Oppskriften på drikkene er i tillegg noe justert, bl.a er det tilsatt cashew som bidrar til en mer fyldig smak.

Drikkene som er 100 % veganske og soyafrie, inneholder kun rene ingredienser og er helt uten tilsetninger og raffinert sukker. Produktene er i tillegg økologiske.

Rebel Kitchen tilbyr sunne, økologiske plantebaserte alternativer til meieriprodukter. Selskapet, som er etablert i flere land, ønsker ved hjelp av denne serien å styrke sin tilstedeværelse i Norge.

Rebel Kitchen er tilgjengelig i større Meny-butikker, samt i utvalgte Spar og Joker.

Jensen & Co, distributør av Rebel Kitchen

Kontaktperson: Irén Nicolaisen, Kategorikoordinator, Jensen & Co,