Endringer i Jetpak Norge AS

Jetpak har gjennom den senere tiden vært gjennom en prosess for å finne ny administrerende direktør for det norske selskapet.

Freddy Eriksen aksepterte tilbudet og skulle etter planen startet 1. august. Freddy har nå valgt å takke ja til et nytt tilbud og trekker seg fra avtalen med Jetpak. I samarbeid med Mercuri Urval er Jetpak i gang med å rekruttere ny administrerende direktør. Konsernsjef Henrik Ringmar vil fortsette som administrerende direktør for Jetpak Norge inntil ny administrerende direktør er på plass.

Operations Manager Tommy Sjøvik vender tilbake til Jetpak
Tommy Sjøvik valgte for kort tid siden å prøve nye utfordringer, men har nå valgt å vende tilbake til Jetpak. Tommy har lang fartstid i selskapet og vil fra august bistå i utviklingen av vårt datterselskap Jetpak Borg, før han trer tilbake i rollen som Operations Manager. Director Operations & Business Support Christer Blomqvist, vil fortsatt fungere som Operations Manager i Norge inntil Tommy trer tilbake.

For ytterligere informasjon:

Henrik Ringmar, fungerende Administrerende Direktør, Jetpak Norge AS.
henrik.ringmar@jetpak.se

• jetpak
  • jetpak group
  • jetpak norge as