Jetpak Group AB acquires Right Away BVBA

Pressemelding   •   nov 09, 2018 11:40 CET

As a part of our European growth strategy Jetpak Group AB has acquired the Belgium Express Air Logistic Company “Right Away”. Right Away BVBA is a small sized Air express company with an annual revenue of 4 MEUR and located in Brussels Airport.

Best regards,

Kenneth Marx

CEO Jetpak Group AB

Jetpak-gruppen tilbyr Nordens raskeste dør-til-dør tjenester med fokus på 0-12 timer. Tjenestene dekker dels spontanbehov for raske bud- og flytransporttjenester, dels skreddersydde distribusjons- og logistikkløsninger. Selskapet drives av egen organisasjon med utvalgte franchisetakere og agenter i Sverige, Danmark, Norge og Finland. Jetpak finnes på mer enn 150 stasjoner i Norden, råder over cirka 700 bud- og lastebiler og tilbyr 3 800 flyavganger pr døgn. Jetpak eies av Polaris Private Equity.

Kommentarer (0)

Kommentar

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/no/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.