Jetpak Group inngår samarbeid med Scandinavian Airlines System (SAS)

SAS har fra og med 1. mars 2016 gitt Jetpak i oppdrag å ta hånd om samtlige leveranser av savnet bagasje i Sverige og Norge. Samarbeidet omfatter også levering av savnet bagasje i Danmark med start 1. mai 2016.

I samarbeid med SAS tilbyr Jetpak en komplett transportløsning som omfatter alle ledd fra kundekontakt til sluttlevering til kunden.Gjennom dette samarbeidet styrker Jetpak ytterligere sin tilstedeværelse på de nordiske flyplassene og sin posisjon som totalleverandør til kunder og samarbeidspartnere.

”Vi er svært stolte over at vi har fått forhøyet tillit fra SAS, hvor vårt felles mål er å levere et kundemøte i verdensklasse!” sier Mona Wågberg, Group Sales Director, Jetpak Group.

Les mer om våre tjenester på www.jetpak.no

Mona P. Wågberg

Group Sales Director

mona.wagberg@jetpak.se

Susanne Lundqvist

Purchasing Manager

susanne.lundqvist@sas.se

• budtjenester
  • jetpak

Jetpak-gruppen tilbyr Nordens raskeste dør-til-dør tjenester med fokus på 0-12 timer. Tjenestene dekker dels spontanbehov for raske bud- og flytransporttjenester, dels skreddersydde distribusjons- og logistikkløsninger. Selskapet drives av egen organisasjon med utvalgte franchisetakere og agenter i Sverige, Danmark, Norge og Finland. Jetpak finnes på mer enn 140 stasjoner i Norden, råder over cirka 700 bud- og lastebiler og tilbyr 3 800 flyavganger pr døgn. Omsetningen i 2014 var 800 MSEK. Jetpak eies av Polaris Private Equity.