Vil ha mer alenetid!

Glem blomster, sjokolade og kjærestehelg. Vi damer vil fortsatt ha mer alene tid og det beste norske menn kan gjøre er å gi oss det. Dere vil bli rikelig belønnet - etterpå.  Et godt tips til deg som tenker Valentines oppvarting..

Jomfrureiser - som arrangerer temareiser for jenter - har stor etterspørsel etter jentereiser akkurat i februar. Samlivsekserter har uttalt at alenetid er med på å redde mange forhold. Før i tiden var våre roller mye mer oppdelt som mann og kvinne, nå er det helt naturlig at begge tar del i alt i familiens ve og vel. Derfor oppstår også behovet for mer alene tid som enda viktigere å prioritere.

I 2018 økte vi med 19%, det er mange nye kunder som er interessert i å prioritere seg selv på en velfortjent ferieuke, Mest etterspurt de siste to årene er reiser med fokus på yoga, selvutvikling og mindfulness. Den type reiser økte med hele 40% i fohold til året før. Den travle hverdagen gjør at vi trenger å roe ned i ferien og virkelig lade batterier. Ikke tømme kroppen enda mer på en ferieuke med kun sol og varme. Ja vi hopper gjerne i havet - som på bildet her under - dette er da etter vår felles yogaøkt på båten vi leid i Kroatia.

Daglig leder Charlotte Ehde-Eliassen bekrefter dette med denne inspirerende historien:

- Idag fikk jeg en telefon fra mannen til en av våre kunder som nettopp var hjemkommet fra en yogareise med oss til Sri Lanka. Erik, som mannen heter, spurte etter vårt firmas kontonummer. Et litt uvanlig spørmsål å få så jeg tillot meg å spørre hvorfor han trengte det? Litt genert på stemma hørte jeg, men han fortalte meg at han og kona hadde vært gift i 10 år og han igår opplevde sin andre bryllupsnatt! Dette ville han gjerne glede henne og seg selv med igjen og dermed blir det en fast overføring til oss i hennes navn hver måned. Dermed kan "Lise" fritt velge reisemål hvert år. Slike telefoner er sjeldne forteller Charlotte, det beviser igjen viktigheten av å først gi til seg selv og hvor mye energi man da har å dele med andre i sin nærhet. Det har jeg fått bekreftet over og over igjen - de siste 26 år.

Bare i februar drar mer enn 100 damer på aktivitetes reise med Jomfrureiser til India, Mauritius, Cuba, Marokko og weekend i Norge. Blir det like mange lykkelige menn ut av det??

• Livsstil, mote, fritid

• belønning
  • forhold
  • lykke
  • valentines
  • alenetid

Mer enn 25 års erfaring på å arrangere gruppe- og temareiser for jenter. Våre tema på reisen er: Trening, yoga, mindfullnes, vandring, sykkel, weekend og kultur. Velg mellom 123 reiser i 2019!