Distriktsjef Nikolaj Hager Jensen og butikksjef Håkon Martinsen

JYSK åpner ny butikk i Hammerfest!

Torsdag 29. Oktober åpner JYSK en helt ny butikk. Scandinavian sleeping & living kjeden sin målsetning er å tilby en inspirerende og komfortabel handleopplevelse for kundene sine i Hammerfest.

Med behagelig lys og gulv i trestil i henhold til JYSK sitt nyeste konsept, vil den nye butikken åpne dørene for innbyggerne i Hammerfest som JYSK butikk nummer 101 i Norge.

Her vil du finne et stort utvalg senger, møbler, interiør artikler, og alt du trenger for et koselig hjem og en stilfull hage. JYSK teamet er motiverte til å begynne på reisen i Hammerfest.

Jeg gleder meg veldig til at vi åpner butikken i Hammerfest, da dette er tiltrengt og etterspurt i lokalsamfunnet. Interessen fra de lokale, og andre nærliggende butikker har vært utrolig stor. Grunnet avstandene i Troms & Finnmark, vil dette gjøre det mye enklere for innbyggerne i Hammerfest og nærområdet å handle på JYSK uten å kjøre flere timer til nærmeste butikk” sier distriktsjef Nikolaj Hager Jensen.

JYSK har lenge hatt et ønske om å åpne en butikk i Hammerfest, og har ventet på at riktig lokasjon skulle dukke opp.

Nå har vi endelig funnet lokasjonen vår, og distriksjef Nikolaj ser frem til å ønske de første kundene velkommen til den splitter nye butikken torsdag 29. oktober kl 09.

Med vårt nye og moderne butikk konsept, kan kundene i større grad forvente flere miljøer i møbelavdelingen. Dette gir en mer inspirerende opplevelse for kundene som kan se og prøve møblene i hjemlige omgivelser.

Sentralt i butikken har vi et stort og avskjermet madrass studio med rolig musikk og dempet belysning, hvor kundene kan prøve forskjellige senger og bli guidet av butikkens ansatte til valg av riktig seng.

Interessen for interiør fra JYSK har bare vokst så lenge jeg kan huske, og butikken i Hammerfest blir naturligvis også fylt opp med årstidens trender» avslutter distriktsjef Nikolaj Hager Jensen.

Om JYSK i Hammerfest:

• Butikken har 7 ansatte
  • Butikken har et areal på 1.427 kvadratmeter, inklusiv 305m2 lager
  • Butikken åpner torsdag 29. oktober kl 09:00
  • Butikken finner du på Storsvingen 3A, 9610 Rypefjord

Ytterligere informasjon:

• Distriktsjef: Nikolaj Hager Jensen tlf: 41241337

Regions

JYSK er en internasjonal butikkjede med skandinaviske røtter, som selger alt til boligen. Den første butikken åpnet i Danmark i 1979, og i dag har JYSK over 2 900 butikker og 24 000 medarbeidere i 51 land. I Tyskland heter butikkene Dänisches Bettenlager – i resten av verden JYSK. JYSK er eid av familien bak Lars Larsen Group, som står bak en rekke selskaper med en samlet omsetning på 4.25 milliarder EUR. JYSKs omsetning er på 4.1 milliarder EUR.

Krister Andreassen

Pressekontakt Sales & Marketing Manager, Norge 41475500
Fatima Elkadi

Pressekontakt Kommunikasjonssjef JYSK Norge 41615853

Velkommen til JYSK Norge!

JYSK er en internasjonal boligbutikkjede med skandinaviske røtter, som gjør det lett å innrede alle rommene i et hjem, samt hagen.

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 land, har JYSK alltid et godt tilbud og kompetent service i nærheten, uansett hvordan kundene ønsker å handle.

Grunnlegger Lars Larsen åpnet sin første butikk i Danmark i 1979. I dag har JYSK 31.000 medarbeidere.
JYSK er en del av den familieeide Lars Larsen Group. JYSKs omsetning er på 5,2 milliarder EUR for finansåret 2022/2023.