JYSK lanserer nettbutikk for B2B-kunder og ny rabattordning

JYSK lanserer nettbutikk for B2B-kunder og ny rabattordning

Møbel- og interiørkjeden tar opp kampen om bedriftsmarkedet og innfører fast rabatt til alle sine B2B-kunder.

Det skal være enkelt og lønnsomt å være B2B-kunde hos JYSK. Derfor lanserer kjeden nå en rekke nye løsninger for sine B2B-kunder.

De første tiltakene har allerede sett dagens lys. I vår ble det mulig for bedriftskunder å handle online på JYSK.no.

Nå får samtlige bedriftskunder 8% rabatt på alle sine kjøp hos JYSK, både i butikk og online, hvis de har et organisasjonsnummer.

- B2B-rabatten gjelder både på normalpris og på kampanjepriser, så det er et veldig godt tilbud til våre bedriftskunder, forklarer Rene Hartung, Head of Business to Business i JYSK Nordic.

Rabatten gjelder for alle eksisterende JYSK B2B-kunder samt nye bedrifter og institusjoner.

Den nye netthandelsløsningen og rabattordningen er en del av en større satsning for å styrke JYSKs tilstedeværelse på bedriftsmarkedet. Digitale løsninger og inspirerende markedsføring vil spille en stor rolle i den nye strategien.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

• B2B Manager Ronen Bahar, RBAH@jysk.com

JYSK er en internasjonal butikkjede med skandinaviske røtter, som selger alt til boligen. Den første butikken åpnet i Danmark i 1979, og i dag har JYSK over 2 700 butikker og 23 000 medarbeidere i 52 land. I Tyskland og Østerrike heter butikkene Dänisches Bettenlager – i resten av verden JYSK. JYSK eies av den danske kjøpmannen Lars Larsen, som står bak en rekke selskaper med en samlet omsetning på 4.02 milliarder EUR. JYSKs omsetning er på 3.36 milliarder EUR.

Krister Andreassen

Pressekontakt Sales & Marketing Manager, Norge 41475500
Fatima Elkadi

Pressekontakt Kommunikasjonssjef JYSK Norge 41615853

Velkommen til JYSK Norge!

JYSK er en internasjonal boligbutikkjede med skandinaviske røtter, som gjør det lett å innrede alle rommene i et hjem, samt hagen.

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 land, har JYSK alltid et godt tilbud og kompetent service i nærheten, uansett hvordan kundene ønsker å handle.

Grunnlegger Lars Larsen åpnet sin første butikk i Danmark i 1979. I dag har JYSK 31.000 medarbeidere.
JYSK er en del av den familieeide Lars Larsen Group. JYSKs omsetning er på 5,2 milliarder EUR for finansåret 2022/2023.