KappAhl lanserer Limited Edition "Adorned"

4. september lanserer KappAhl høstens første drypp av trendkolleksjonen Limited Edition. Inspirasjonen hentes denne gangen fra barokkens overdådige malerier. De dekorerte mønstrene vises på uventede plagg som en vattert jakke, dress, fløyelstopp og røkejakke.

Kolleksjonen inneholder blant annet bukser med trendy paperbag-snitt, mønstrede sett med jakke og bukse, samt knytebluse. I tillegg finnes en grovstrikket genser i sennepsgult og en dypgrønn ullkåpe med hårete struktur som begge gir fine kontraster til det feminine og kroppsnære. Alle plagg er som vanlig velkoordinerte og kan matches i det uendelige for en personlig og fargesterk stil.

– Med Limited Edition gir vi våre kunder et sortiment med enda litt høyere motegrad. Denne kolleksjonen følger de aller siste trendene og tilbyr mange plagg som raskt blir favoritter i garderoben, sier KappAhls sortiment- og designdirektør Maria Segergren.

Fargeskalaen i kolleksjonen går i gult, rust og flaskegrønt. Sotaktig svart skaper en mørk bakgrunn til det ellers så fargesterke uttrykket. Som komplement til det mønstrede finnes også en del ensfargede plagg, for eksempel gensere og yttertøy.

Limited Edition lanseres i begrenset antall i utvalgte butikker og online fra 4. september 2018.

• ullkåpe
  • trendaw18