KAPPAHLS NYE KUNDESERVICE TILBYR KOMPLETT SERVICE I ALLE KANALER

KappAhl har åpnet en ny sentral kundeservice for alle sine salgskanaler og markeder. Formålet er å utvikle et fullservicemøte med kunden i alle kanaler.

– Vår kunde vil handle raskere og mer effektiv enn før. Og ved å ha medarbeidere tilgjengelig når og hvor kunden selv velger, bidrar vi til det, sier Charlotte Katz sjef for Digital & Unified Retail hos KappAhl.

KappAhls nye kundeservice, Customer Experience Support, er hva kunden vil møte i kontakt både via telefon, direkte chat på hjemmesiden, e-post, Facebook, Messenger, og Instagram i alle motekjedens markeder.
– Vi satser på medarbeidere som har et helhetsperspektiv på kundemøtet og de tjenestene vi tilbyr. De kan inspirere og guide kunden gjennom vårt sortiment og aktuelle trender, samt innen alt fra lagerstatus og reklamasjonsregler til bonuspoeng og ulike leveringsmuligheter, sier Kristin Bohman, sjef for KappAhls Customer Experience Support.

KappAhls Customer Experience Support snakker lokale språk og har utvidede åpningstider som er tilpasset når kundene er mest aktive – det vil si klokken 08-22 alle dager i uken i Sverige og Norge. Finland og Polen vil til å begynne med holde åpent fra klokken 09 -18 (10-19 lokal tid i Finland). Om kort tid vil kundeservice også tilby personal shopping til våre kunder.

• customer service
  • kundeservice