KAPPAHLS NYE LIMITED EDITION TAR OSS MED TIL RIVIERAEN MED SOFISTIKERT RETROFØLELSE

Den nye Limited Edition Arrivederci presenterer en fargerik og feminin kolleksjon med rene og stilfulle silhuetter som bringer tankene til den italienske rivieraens sofistikerte 70-tall.

30. januar lanserer KappAhl sesongens første slipp av trendkolleksjonen Limited Edition. Under navnet Arrivederci henter kolleksjonen sin inspirasjon fra den elegante, italienske kvinnen som lever sitt sofistikerte jetset-liv langs kysten av Middelhavet.

I kolleksjonen finnes blant annet en elegant håndlaget, bringebærrosa kåpe i ull samt en retrovariant av vårens aller viktigste plagg - den rette denimkjolen laget i behagelig tencel. Tencel er også benyttet i en feminin dress med rett snitt og stilsikker retroflørt. Finstrikkede gensere i ullblanding, slacks, og deilige plagg i kvalitetsmaterialer, er sterke kandidater til å bli langvarige favoritter i garderoben.Som alltid passer alle plaggene godt sammen og kan matches i det uendelige for et mer personlig uttrykk.

– Med Limited Edition gir vi kundene våre et sortiment med enda litt høyere motegrad. Denne kolleksjonen følger de aller siste trendene og består av en rekke nøkkelplagg som lett blir garderobens favoritter for sesongen, sier KappAhls sortiment- og designdirektør Maria Segergren.

Kolleksjonen kombinerer tre av de største trendene for våren; denim på denim, ulike beige fargetoner og sterke pasteller.

Limited Edition Arrivederci lanseres i begrenset opplag i utvalgte butikker og online fra 30. januar 2019.