Tre trender til å møte våren i!

• Smale 5-lommersjeans i lys denim eller baggy boyfriend look. Match med melangestrikket genser, romantisk bluse eller trendriktig jeansskjorte. De denimblå tonene mikses med hvitt, svart og mynte.

• Løst draperte silhuetter i bølgende materialer. Omslagsbluser, vevde topper, lange skjørt og deilige behagelige trackpants. Fargene er nøytraler med innslag av metaller, dyretrykk og korall. Blankt møter matt som matches med løst strikket lang cardigan.

• Klassisk velkledd med en moderne feminin og chic touch. Her er det velsydde bukser i viskose og polyesterblandinger, jakker med gullknapper, bluser og vevde topper. Svart og nøytraler med aksentfarger i rosa og korall.

Bilder finner du i vår bildebank:

For mer informasjon, kontakt:Carina Ladow, Sortiments- og Designdirektør, Tel +46 704-471 57 02, e-post: carina.ladow@kappahl.com

For mer informasjon og bilder, kontakt:

Annelie Lindwall Brunsvik, Motepresseansv. KappAhl Norge, Tel 930 28 095, annelie.lindwall@kappahl.com

• kappahl våren 2014
  • trends for spring 2014
  • mote
  • klassisk mote
  • fashion
  • denim

Om KappAhl

KappAhl ble grunnlagt i 1953, og er en ledende motekjede med ca 400 butikker og 4500 ansatte i Sverige, Norge, Finland og Polen samt Shop Online. KappAhl selger prisgunstig mote i egen design for kvinner, menn og barn. Hovedmålgruppe er kvinnen midt i livet. Selskapet omsetter for 4,8 milliarder svenske kroner. Som første motekjede i verden ble KappAhl miljøsertifisert i 1999. KappAhl er børsnotert på Nasdaq OMX i Stockholm. Mer informasjon www.kappahl.com.