Vendela Kirsebom viser KappAhl

Pressemelding   •   mai 25, 2012 12:25 CEST

Når KappAhl i disse dager begynner å vise sine nye sommerkolleksjoner er det med den norsk-svenske supermodellen og skuespilleren Vendela Kirsebom i sentrum.

– Vendela er en god representant for KappAhls kunder: Kvinne midt i livet, med familie og barn, sier Monika Kostovska, motepresseansvarlig hos KappAhl.
   – Med denne kommunikasjonen ønsker vi å vise at KappAhl er for mange mennesker, våre bilder viser fellesskap og glede med flere ulike modelltyper og passformer.

KappAhls kampanjer med Vendela Kirsebom kan sees i butikk, på gateboards, på internett, på tv og i dags-/ukepresse i sommer.

KappAhls nyeste film finnes her: http://www.youtube.com/designbykappahl

Om KappAhl

KappAhl er en ledende motekjede med over 380 butikker og 4 900 medarbeidere i Sverige, Norge, Finland, Polen og Tsjekkia. Vi selger prisgunstig mote for mange mennesker – kvinner, menn og barn – og retter oss spesielt mot kvinner 30-50 år med familie. Plaggene formgis av våre egne designere. Totalt selger vi rundt 60 millioner plagg hvert år. I 1999 ble KappAhl som første motekjede i verden miljøsertifisert. I forretningsåret 2009/2010 omsatte KappAhl for ca 5 milliarder SEK, med et driftsresultat på 222 millioner SEK. KappAhl er børsnotert på Nasdaq OMX Stockholm.

Kommentarer (0)

Kommentar