Ny utgave av KGK Salg

I år feirer KGK 70 år. Med 70 års erfaring, sterke varemerker og kunder som verdsetter kunnskap, leveransetrygghet og service bygger vi nå for fremtiden. Vi har også i år mye spennende prosjekter og produkter på gang, og vi håper våre kunder vil sette pris på dette. I vår nye utgave av KGK Salg markerer vi både vårt jubileum og trekker og frem mange produktnyheter.

En nyhet i år er at vi blir eksklusiv distributør av Vodafone Automotive. Dette blir et helt nytt produktområde for oss. Vodafone Automotive er en egen forretningsenhet innen Vodafone konsernet (M2M) som leverer løsninger for å koble sammen bilen til internett. Dette passer inn i vår strategi om å levere enda flere tjenester og tilføre økt merverdi til våre kunder.

Vi starter også nå med et helt nytt revolusjonerende produkt som heter SmartDNA. Politiet benytter i dag menneskelig DNA for å løse kriminalsaker, og på samme måte som ved menneskelig DNA finnes det nå også en unik mulighet til å merke din eiendom av ulike slag med DNA hentet fra planteriket. Merkingen gir en unik identitet til hver eneste kunde.

I år har vi også fortsatt vår satsning på DAB+ ved å lansere en rekke nyheter. KGK tilbyr nå SmartDAB som er en enkel Plug`n Play universell adapter, men vi tilbyr også den fullintegrerbare MediaDAB-adapteren fra Paser med rattbetjening som integreres med bilens eksisterende lydanlegg. I tillegg har vi også lansert DAB+radioer fra både Continental og Clarion. De ulike løsningene kan du lese om i denne utgaven av KGK Salg.

• trafikkskoler
  • tpms