Ny utgave av KGK Selekt!

Nyhet   •   des 07, 2018 12:21 CET

Forsiden av KGK Selekt

Et nytt nummer av vårt nye kundemagasin KGK Selekt er nå ute og tilgjengelig for nedlasting. I denne utgaven presenterer vi en rekke nyheter, men vi gir deg også et innblikk i noen av våre fokusområder.

I denne utgaven kan du lese om det nye lovkravet gjeldende fra 1. januar 2019 vedrørende busser og minibusser som skal brukes i persontransport mot vederlag, må ha montert alkolås. I tillegg kan du lese om Charge Amps som leverer komplette ladeløsninger for el-bil. De har fokus på og skape smarte ladeløsninger med sluttbrukeren i fokus. Deres filosofi er at ladning skal være enklere, renere og mye mer praktisk enn å stoppe på bensinstasjonen. Calix Nordic Loader er en takboks serie som har blitt enda mer attraktiv i Premium utgave. I tillegg til at den fra før har sideåpning fra begge sider, så har den nå blitt utstyrt med innvendig automatisk LED belysning og antisklimatte som standard. Castrol er i endring og produktutvalget er blitt forenklet med tydeligere budskap om oljens kvalitet og hva produktet er beregnet for. Nye spesifikasjoner er lagt til og utvalget er tydeligere delt inn i premium-segment og et kommersielt segment. I dette nummeret kan du lese mer om endringene.

Ønsker du å motta en utgave av KGK Selekt i trykket versjon?
Kontakt oss gjerne på telefon 22 88 46 80 eller via firmapost@kgk.no

God lesing!