Nytt nummer av KGK Salg

Et nytt nummer av KGK Salg er nå ute og her kan du laste ned PDF-versjonen. I dette nummeret av KGK Salg presenterer vi en rekke nyheter, men vi har også valgt å gi innblikk i noen av våre fokusområder. Ta gjerne kontakt for å få et trykket eksemplar.

KGK vil i tiden fremover lansere flere ladeløsninger til sluttbruker og i dette nummeret presenterer vi noe av det som allerede finnes i vårt sortiment eller som vil være tilgjengelig i løpet av kort tid. Ambisjonen er å tilby våre kunder et bredt ladesortiment, alt fra den lille ladeboksen for hjemmebruk til de store offentlige ladestasjonene som er beregnet for bedrifter og boligområder.

KGK har hatt en betydelig DAB+-satsning. Vi opplever at det fortsatt er stor etterspørsel i markedet. Vi tilbyr ulike løsninger, fra helt enkle plug-in-adaptere som installeres på få minutter, til fullintegrerbare nye DAB+-radioer. Våre leverandører fortsetter å lansere spennende nyheter og noen av disse nyhetene presenterer vi i dette nummeret.

Stortinget fremmet i vår et forslag til påbud om alkolås i kjøretøy som driver løyvepliktig persontransport. Forslaget ble sendt ut på høring, og alle aktører har kunnet sende inn sitt høringsinnspill for videre behandling. Forslaget som ble fremmet inkluderer kjøretøyklasse M2 (minibuss) og M3 (buss), mens kjøretøyklasse M1 (personbiler) er unntatt fra forslaget. Som en av de ledende aktørene i markedet på alkolås i Norge ser vi at deler av forslaget som fremmes har mangler. I dette nummeret kan du lese et utdrag fra dette høringsinnspillet.

Dette og mye mer kan du lese om, så last ned PDF-versjonen av årets andre versjon av KGK Salg her.

• trafikkskoler
  • tpms