Alle daglige «deals» på ett sted

Groupon har tatt Norge med storm og allerede nå finnes det flere enn ti konkurrenter som hver eneste dag legger ut lokale tilbud. For sluttbrukere kan det være tidkrevende å følge med på alle tilbudene.

«Groupon dominerer, men konkurransen har i 2011 økt kraftig nå som de store medieaktører Schibsted og Eniro har kommet på banen» sier Mats Staugaard, daglig leder i Kickback.no. «Dette øker konkurransen og gir flere gode tilbud, men skaper samtidig behov for en enkel måte å få en god oversikt på. Det får man med Kickback Deals»

Kickback Deals henter hver eneste dag inn tilbud fra de åtte største «deals»-tjenestene i Norge og sorterer disse etter sted og kategori. Dermed er det enkelt for kunden å se hvilke tilbud som er relevante for dem. Det er også mulig å få tilsendt e-post når det finnes tilbud i din by, basert på hvilke kategorier man har valgt.

«Hvis man er medlem av noen av de mange daglige deals-tjenestene i Norge, oppdager man fort at innboksen fylles opp med tilbud som ikke passer. Kanskje du kun vil motta tilbud fra restauranter og ikke frisører? Med Kickback Deals gjør vi dette mulig», sier Staugaard.

• Data, telekom, IT

• cashback
  • groupon
  • deals
  • kupong

Kickback.no er Norges største cashback- og rabattnettside som gir forbrukere penger tilbake hver gang de handler på nett. Mer enn 20 000 nordmenn har registrert seg på tjenesten. Kickback.no samarbeider med store merkevarer som Apple, CDON.COM, Expedia og Hotels.com.

Mats Staugaard

Pressekontakt Daglig leder +4799726728