KICKS App

KICKS App

Nå lanserer vi endelig Kicks’ app – de siste produktnyhetene, medlemstilbudene og antall poeng igjen til bonussjekk er nå kun et fingertrykk unna! Med Kicks' app finner du dessuten lett frem til nærmeste butikk – uansett hvor i Norge du befinner deg. Ved hjelp av QR-koder som du skanner med appen, får du dessuten tilgang til eksklusivt materiale, som f.eks. trendrapporter og filmer.

Her finner du spørsmål og svar om appen!

Hvordan får jeg tak i Kicks’ app?
Kicks’ app finner du på App Store (iPhone) eller Android Market (Android). Søk etter ”Kicks” eller ”Kicks Norge” og installer den gratis!

Hva inneholder Kicks’ app?
Med Kicks’ app får du oversikt over de siste produktnyhetene og medlemstilbudene, avstand til nærmeste KICKS-butikk, og din medlemsinformasjon. Med skannefunksjon for QR-koder får du tilgang til eksklusivt materiale fra vårens produktlanseringer.

Finnes det noen unike fordeler ved appen?
Appen oppdateres kontinuerlig med attraktive tilbud. Hvis du vil benytte deg av et tilbud, viser du bare tilbudet fra app’en i kassen. Pass på at du tillater push-funksjonen slik at du automatisk får beskjed når vi legger ut nye tilbud.

Fungerer appen på alle mobiltelefoner?
Nei, det er bare iPhone og Android-telefoner (smarttelefoner) som har støtte for denne typen programmer.

Jeg har problemer med å finne nærmeste butikk. Hva gjør jeg feil?
Kontroller innstillingene dine for stedstjenester hvis du har problemer med å finne gjeldende posisjon under Butikker. På iPhone finner du den under Innstillinger > Generelt > Stedstjenester. Når det gjelder Android, viser vi til brukerhåndboken for telefonen.

Hva er en QR-kode?
En QR-kode er et kvadrat som inneholder en blanding av hvite og svarte firkanter. Når du skanner denne koden med Kicks’ app, får du tilgang til materiale som ellers er skjult i appen. Se eksempel til høyre (som gir deg et lite make-up-tips!). QR står for ”quick response”.

Jeg har problemer med å skanne QR-kodene. Hvorfor fungerer det ikke?
Hvis du har problemer med å skanne en QR-kode prøv å holde både koden og telefonen så stille som mulig, og sørg for at koden er godt opplyst. Husk at Kicks’ app kun kan brukes på Kicks’ egne QR-koder.

Hvor finner jeg QR-kodene?
Du vil finne QR-koder på skilt i våre butikker, i klubbmagasinet og i enkelte nyhetsbrev og annonser.