KICKS Flagship

KICKS åpner første flagship-butikk i Norge

Oslo, september 2017; KICKS GlasMagasinet i Oslo er startskuddet for satsningen av eksklusive flagship-butikker i Norge. I den 550 kvadratmeter store butikken kan den skjønnhetsinteresserte få påfyll av herlige produkter, inspirasjon og tjenester.

Foruten å ha Nordens største bredde av skjønnhetsprodukter og et helt nytt samarbeid med makeupartisten og sosiale mediepersonligheten Linda Hallberg, finnes et unikt tjenesteutvalg med Nail bar, Brow bar, makeupstudio og behandlingsrom.

Kunden finner prestisje-merker som Jo Malone, La Mer, Frédéric Malle, By Terry, Laura Mercier og Hermès sammen med kontemporære merker som Buxom, Smashbox, Urban Decay, Anastasia Beverly Hills og LH Cosmetics fra Linda Hallberg.

Flagship-butikken i GlasMagasinet er også en spennende møteplass for ulike typer aktiviteter. Her kan kunder ta del i beautysessions og demonstrasjoner, samt hente inspirasjon og praktiske tips. Butikken er en pulserende og utømmelig inspirasjonskilde for alle skjønnhetsfrelste.

– Vår ambisjon er å skape et skjønnhetspalass der kunden får en helhetsopplevelse for alle sanser, samtidig som det digitale og fysiske møtes. I tillegg til å ha et unikt shoppingmiljø i butikken, kan vi tilby over 25 000 produkter fra 300 merker via vår praktiske og prisbelønte e-handel, sier Zrinka Wergeland, Head of Marketing i KICKS.

Siden starten i 1991 har KICKS vokst fra tre til nærmere 250 butikker i Sverige, Norge og Finland. KICKS er i dag Nordens største skjønnhetskjede gjennom sitt butikknett og sin e-handel.

KICKS Flagship GlasMagasinet åpner 14. september 2017, klokken 12:00.

For ytterligere informasjon og intervjumuligheter, vennligst kontakt:

Presskontakterna;
Carolin@presskontakterna.no / 412 64 482

KICKS;
Zrinka.wergeland@kicks.no/ 982 26 927

KICKS er den ledende skjønnhetskjeden i Norden, og består av totalt 241 butikker: 143 i Sverige, 16 i Finland og 82 i Norge. Med attraktive merkevarer innen duft, makeup, hudpleie og hårpleie, samt velutdannede skjønnhetseksperter i butikkene, tilbyr KICKS et moderne og internasjonalt konsept. KICKS Norge AS er en del av Axstores.