Flykte fra kulda? KILROYs reisetips for 2013

Frister det med urørte strender i i Karibien, gorillatrekking og safari i Afrika eller spektakulær natur i Asia? KILROY har satt sammen en liste over det vi mener er 2013s hotteste destinasjoner.

1. Panama

Panama er et utrolig spennende, og relativt uoppdaget land for nordmenn. Her finner du herlige strender ved San Blas-øyene eller Bocas del Toro, unike naturopplevelser i Boquete eller glimrende surfemuligheter ved Playa Venao. Hovedstaden Panama City kan også by på gode shoppingmuligheter og et spenstig uteliv.

2. Sri Lanka

I likhet med Lonely Planet tror vi Sri Lanka vil bli en svært populær destinasjon i tiden fremover og landet er virkelig i ferd med å bli oppdaget av backpackere. Vakker og spektakulær natur, spennende kultur og fantastiske strender. Etter mange år med borgerkrig står Sri Lanka nå frem som et kult alternativ i Asia.

3. Uganda

Uganda er en destinasjon vi ikke kan få skrytt nok av. Blant høydepunktene finner du de utrydningstruede fjellgorillaene, løver som klatrer i trær, elverafting på Nilen, mystiske landsbyer bortgjemt i tåke, vulkaner og brede smil på alles ansikter. Du vil sjelden føle deg mer velkommen som turist enn i Uganda.

4. Cuba

Opplev det ekte Cuba mens du fremdeles har sjansen. Cuba er en helt unik destinasjon hvor det føles ut som om tiden har "stått stille". Øya kan by på det beste av natur, kultur og ikke minst salsa.

5. Namibia

Namibia er et av Afrikas aller vakreste land, så er du på jakt etter spennende dyreliv og enestående natur er dette rette destinasjon for deg! Blant høydepunktene kan vi nevne safari i Etosha National Park, sandboarding i Sossusvlei, og imponerende Fish River Canyon.

• Reiser

• jorden rundt
  • kilroy travels
  • opplevelsesreise
  • opplevelsesreiser
  • reise
  • reisetips
  • opplevelse
  • eventyr

KILROY spesialiserer seg i skreddersydde produkter for ungdom, studenter samt andre eventyrlystne.

Våre kunder drømmer om å gjøre noe annerledes, studere i et fremmed land, utforske verden og dele sine erfaringer med andre. Vårt mål er å oppfylle deres drømmer.