KILROY Norway AS årsresultat på 12.5 millioner kroner før skatt.

Norske ungdommer realiserte reisedrømmene sine i 2010, viser ferske tall fra KILROYs årsregnskap.

KILROY Norway AS kan vise til sterk utvikling de siste årene, og et historisk godt resultat i 2010. Selskapet endte med en omsetning på 318 millioner kroner i 2010, i sammenligning med 263 millioner kroner i 2009.

"KILROY er i år 20 år – og i sin aller beste alder! Vi er svært stolte over å levere meget høy produktivitet som et resultat av både selskapets og de ansattes fartstid”, sier daglig leder i KILROY Norway AS, Flavia Forster.

Årsresultatet for 2010 viser at nordmenn er eventyrlystne som aldri før.

"Kundene våre søker de store opplevelsene, og vi fortsetter å utvikle produktene våre etter hva de ønsker seg. Målgruppen er fortsatt ungdom og studenter, og de vil vi alltid være tro mot, men også voksne som er unge til sinns er blant våre kunder.” forteller Forster.

Flere ønsker seg skreddersydde reiser, og velger derfor å henvende seg til noen som sitter på denne spesialkunnskapen. Forster tror selskapets sterke utvikling kan forklares av høy fokus på intern opplæring, trening og kunnskapsutvikling hvor ansattes egne reiseerfaringer fremmes, - "For oss er det veldig viktig å ha vært på de stedene hvor kundene ønsker å reise! Det påvirker det personlige aspektet på en uvurderlig måte".

Etter kraftig økning i omsetning det siste året forventer KILROY også vekst inn i 2011. KILROY forventer at antall reisende vil være på nivå med 2010, og at en stadig økende andel av salget vil foregå direkte via internett, slik utviklingen har vært over de siste årene i bransjen.

KILROY Norway AS består av KILROY travels og KILROY education. KILROY travels tilbyr reiser, opplevelser og eventyr til ungdom og studenter. KILROY education er den største og mest erfarne veiledningstjenesten i Norge som tilbyr gratis studieveiledning for unge som drømmer om å studere i utlandet.

• Økonomi, finans

• årsregnskap
  • årsresultat
  • opplevelsesreise

---------------------------------------------------------------------------------------------------

KILROY Norway AS er et heleid datterselskap av KILROY International A/S i København. Selskapet driver reisebyrå- og veiledningsvirksomhet i Norge med hovedkontor i Oslo og har pr. 1. januar 2011 tre byråer fordelt på følgende byer: Oslo, Trondheim og Bergen.