Alba Moda – nytt merke på klingel.no

Klingel utvider sitt sortiment og denne våren blir Alba Moda et nytt varemerke på Klingel.no
Alba Moda henter inspirasjon fra Milanos catwalk og vårens kolleksjon består av blant annet blomsterprint og striper!

- Mange av kundene våre setter pris på at vi har klær som skiller Alba seg litt ut. Alba Moda er ikke noe unntak, og kan i tillegg vise til fine snitt og høy kvalitet, sier Cornelia Broqvist, PR- og markedssjef for Klingel.

Alba Moda er merket for den voksne kvinnen som utstråler selvsikkerhet.
Sesongens kolleksjon består av plagg i høy kvalitet og med passform som fremhever figuren. De aktuelle trendene gjenspeiles i form av raffinerte detaljer, som asymmetriske snitt og volanger.

Blomsterprint og striper er vårens trender
Blomstermønstre og striper er to store trender og fargene som dominerer er pudderrosa, sand og himmelblå.
Blant materialene finnes silke, lin, kasjmir, modal og skinn.

Inspirasjon fra Milano
Alba Moda består av plagg som kan minne om La Dolce Vita. Ingen anledning er så liten at antrekket ikke kan piffes opp, - om det så bare handler om å knyte et skjerf rundt halsen!
- Italienerne har en selvsikker stil, og dette har blitt brukt som inspirasjon i kolleksjonen til Alba Moda, sier Cornelia Broqvist.

I tillegg til flotte klær, består sortimentet også av flott tilbehør som smykker, skinnvesker, skjerf og stråhatter.

• alba moda
  • ss17

Klingel – europeisk mote for voksne

Vi i Klingel vet at stil handler mer om passform enn figur. Derfor har vi spesialisert oss på europeisk mote som fremhever hver kroppsforms unike skjønnhet uten at det går på bekostning av kvalitet, funksjon eller design. Hos oss finner du dame- og herreklær, sko, smykker og accessoirer, samt interiørartikler. All handel foregår via postordre, katalog eller i nettbutikken www.klingel.no.

I Norge selges og markedsføres Klingel av K-Mail Order Norge AS, et datterselskap til det tyske motekonsernet K-Mail Order GmbH & Co. KG. Firmaet ble grunnlagt i 1920 og er Tysklands nest største aktør i bransjen. Klingels produkter blir solgt i 11 europeiske land. Mer informasjon om oss og vårt sortiment finner du på www.klingel.no. Følg oss gjerne på Facebook!