Sølv og fløyel til vinterens festligheter

Vinteren byr på mange muligheter til å pynte seg. Hos Klingel finner du klær til alle anledninger – alt fra uformelle lunsjer til julebord og nyttårsfeiring. Sølv og fløyel skaper den rette feststemningen, - og er ekstra behagelig når du skal spise deg mett på deilig julemat.

Med et trendy nøkkelplagg, som en fløyelsoverdel, er det enkelt og rimelig å gjøre seg fin til fest. Bruk den for eksempel til den lille sorte kjolen som kanskje allerede finnes i klesskapet.

– Fløyel er et materiale som oser av glamour og luksus samtidig som det er mykt og komfortabelt – perfekt når vi skal hygge oss og spise god julemat, sier Janna Roosch, PR-ansvarlig hos Klingel.

Finn kjole i riktig lengde

Sesongens kolleksjon byr på elegante og behagelige kjoler, og Klingel fokuserer som alltid på gjennomtenkte detaljer og god passform – uavhengig av om man er størrelse 34 eller 62.

Med en fin kjole er du festkledd på et blunk. Velg gjerne en variant i fløyel, med blonder eller med plisseringer. For deg som er under 165 cm, finnes en mengde ulike kjolemodeller – også i korte lengder.

– Å finne riktig og flatterende lengde på en kjole kan være utfordrende for den som er lav. Men takket være de ulike størrelsene kan alle finne en kjole som ikke bare er fin, men som også sitter som et skudd, sier Janna Roosch.
Andre plagg i korte størrelser er blant annet skjørt, bukser, blazere og jakker.

Sølv

Sesongens røde fargenyanser går også igjen i festmoten og komplementeres av midnattsblått og smaragdgrønt. Dersom du vil bli festens midtpunkt burde du velge metallisk materiale. Blant de metalliske fargene er det sølv som gjelder, og du kan selv velge hvor modig du vil være. Velg alt fra små, sølvfargede øredobber til en skimrende, sølvfarget jacquard blazer.

– Sølv er også lett å matche med ulike farger og nyanser, og det kan være fint å ta utgangspunkt i en sølvfarget veske, sier Janna Roosch.

____________________________________________________________________________

Kolleksjonen ligger ut for salg på www.klingel.no

Last ned høyoppløselige bilder her: http://www.mynewsdesk.com/se/klingel/latest_media

For ytterligere informasjon, bilder og bestilling av prøveplagg:

PR-ansvarlig Klingel

, daglig leder Klingel

Mobil: 0046 706-68 60 86

• aw17
  • festmote 2017

Klingel retter seg mot den aktive kvinnen midt i livet. Vi tilbyr et bredt sortiment av inspirerende og rimelige moteprodukter av høy kvalitet. Med forseggjorte detaljer, god passform og ulike spesialstørrelser ønsker vi å sette gullkant på våre kunders hverdag og fremheve det beste hos hver enkelt.

Klingel har eksistert i Norge siden 2004 og har sitt norske kontor i Drammen. Alt salg skjer via vår nettbutikk www.klingel.no og via katalog. I tillegg til dame- og herreklær finner man sko, tilbehør, hjemmetekstiler, interiør og husholdningsprodukter i vårt sortiment.