Støvletter med perfekt passform

Denne høsten skal støvlettene være ankelhøye, og i den nye skokolleksjonen fra Klingel finner du fine og behagelige modeller for både smale og brede føtter. Fløyel, sølvfarget og vinrødt er blant de mest populære trendene.

Støvletter er ikke bare for dem med små og smale føtter. Hos Klingel finner du sko opp til størrelse 43 og i ulike bredder og passformer. Myke linjer og gjennomtenkt design gjør at støvlettene gir et nett inntrykk uansett størrelse og bredde.

– Det burde være en like stor selvfølge å ta hensyn til bredden på foten som til lengden når man skal kjøpe sko. Først da kan man finne paret med perfekt passform, sier Janna Roosch, PR-ansvarlig i Klingel.

Hos Klingel kan du ikke bare velge bredden på støvlettene, du kan også velge skaftvidden. Mange av skoene har i tillegg praktiske detaljer som stretchinnfellinger og støtdempende såler.

Metallisk

I høst kommer støvletter i spennende materialer som myk fløyel og blomstermønstret brokade. Blomsterdetaljer og sko pyntet med skinnende stener er lekne, dekorative elementer. Den metalliske trenden fortsetter også, og høstens statement-sko er et par sølvfargede støvletter med blokkhæl.

– En komfortabel hæl gjør skoene anvendelige gjennom hele høsten, også til hverdags, sier Janna Roosch.

Fint og fargesterkt

Rødt er høstens store farge og er selvsagt også blant høstens skotrender. Andre trendy farger denne høsten er sennepsgult, olivengrønt og ikke minst rosa og lilla. Lilla støvletter i fløyel er for eksempel en spennende kombinasjon som gir en oppfriskende look.

– Dette er sko som i seg selv gjør et antrekk, og ved å velge de rette
statement-skoene kan du enkelt og billig oppdatere til en trendy høstgarderobe, sier Janna Roosch.

________________________________________________________________________________________________

Kolleksjonen ligger ut for salg på www.klingel.no

Last ned høyoppløselige bilder her: http://www.mynewsdesk.com/se/klingel/latest_media

For ytterligere informasjon, bilder og bestilling av prøveplagg:

PR-ansvarlig Klingel

, daglig leder Klingel

Mobil: 0046 706-68 60 86

• sko aw17
  • aw17

Klingel retter seg mot den aktive kvinnen midt i livet. Vi tilbyr et bredt sortiment av inspirerende og rimelige moteprodukter av høy kvalitet. Med forseggjorte detaljer, god passform og ulike spesialstørrelser ønsker vi å sette gullkant på våre kunders hverdag og fremheve det beste hos hver enkelt.

Klingel har eksistert i Norge siden 2004 og har sitt norske kontor i Drammen. Alt salg skjer via vår nettbutikk www.klingel.no og via katalog. I tillegg til dame- og herreklær finner man sko, tilbehør, hjemmetekstiler, interiør og husholdningsprodukter i vårt sortiment.