Vårens skotrend byr på komfort og design

Remmer, snøring og bånd pryder skoene denne våren. I vårkolleksjonen til Klingel kombineres trenden med myke materialer og hæler i perfekte høyder.
– Man skal ikke behøve å kompromisse mellom pene og behagelige sko, sier PR- og markedssjef i Klingel, Cornelia Broqvist.

I Klingels kolleksjoner har det bestandig vært et stort utvalg av sko som er behagelige mot føttene, uansett bredde eller størrelse.
– Denne sesongen er ikke noe unntak. Utvalget av størrelser er stort, og det finnes sko for både smale og brede føtter, sier Cornelia Broqvist.

Trendy remmer
Etter flere sesonger med fokus på hælenes utforming, materialkombinasjon og mønster, retter vi nå blikket opp mot anklene. Vårens sko kommer nemlig med remmer og søte bånd, - både dekorativt og praktisk!

– En sko med litt høyere hæl får en helt annen stabilitet og sitter bedre med en rem rundt ankelen, sier Cornelia Broqvist.
Mange av remmene kompletteres med innfelte glidelåser som gjør at skoene er enkle å ta av. Skoene kommer også med borrelåser, - perfekt for de som ønsker å regulere skobredden!

La skoene synes
Sesongens sko og sandaler er ekstra flotte når de matches med sommerens ankelkorte bukser.
– Da kommer trenddetaljer som bånd og remmer virkelig til sin rett. Skoene skal synes og ta plass i vår, sier Cornelia Broqvist.

• sko
  • ss17

Klingel – europeisk mote for voksne

Vi i Klingel vet at stil handler mer om passform enn figur. Derfor har vi spesialisert oss på europeisk mote som fremhever hver kroppsforms unike skjønnhet uten at det går på bekostning av kvalitet, funksjon eller design. Hos oss finner du dame- og herreklær, sko, smykker og accessoirer, samt interiørartikler. All handel foregår via postordre, katalog eller i nettbutikken www.klingel.no.

I Norge selges og markedsføres Klingel av K-Mail Order Norge AS, et datterselskap til det tyske motekonsernet K-Mail Order GmbH & Co. KG. Firmaet ble grunnlagt i 1920 og er Tysklands nest største aktør i bransjen. Klingels produkter blir solgt i 11 europeiske land. Mer informasjon om oss og vårt sortiment finner du på www.klingel.no. Følg oss gjerne på Facebook!