Valencia, Spania

KLM tar deg med til tre nye, spanske destinasjoner

Spania fortsetter å være et ettertraktet reisemål for det norske folk. I sommer øker KLM sine flyvninger til Flamencoens og tapasens hjemland med tre nye destinasjoner.

KLM tilbyr allerede flyreiser til de spanske storbyene Barcelona, Madrid og Bilbao. I sommer begynner de også å fly til Alicante, en av Spanias raskest voksende byer, til storbyen Valencia og det klassiske reisemålet Ibiza. Totalt kommer KLM daglig til å tilby 16 avreiser til Spania i sommerens høysesong.

– Spania er et av de mest populære reisemålene for det norske folket, og vi er derfor glade for å kunne tilby tre nye spanske destinasjoner i sommer, sier Carina Bergqvist, pressetalskvinne hos KLM.

I Norge flyr KLM fra Gardermoen, Flesland, Sola, Torp, Kjevik, Vigra og Værnes. De nye destinasjonene kan nås gjennom en smidig mellomlanding på Schiphol i Amsterdam – en flyplass som har vunnet priser for å være Europas og verdens beste flyplass opptil flere ganger.

I tillegg til de spanske reisemålene, utvider KLM også sitt tilbud til å gjelde de europeiske byene Dresden, Inverness, Southampton og Genoa. Sommeren byr også på to nye interkontinentale reisemål: Salt Lake City i USA og Astana i Kazakhstan. Frekvensen av avreiser til de populære reisemålene San Fransisco, Los Angeles og Havanna vil også øke.

– Takket være et utvidet, internasjonalt flynettverk kan vi i dag tilby det nordiske markedet 78 reisemål i Europa og mengder av internasjonale destinasjoner. Vi arbeider kontinuerlig med å utvikle vårt flynettverk basert på våre kunders etterspørsel og reisetrendene vi ser i markedet, sier Paul Terstegge, Nordensjef for Air France-KLM.