Kluge er samarbeidspartner i årets mest spennende Legal Tech konferanse

Hvordan ser advokatfremtiden ut? Den digitale internettøkonomien er i rivende utvikling og det er uunngåelig at den også vil spise seg inn i advokatbransjen. Hvordan skal vi møte denne nye tidsalderen? Fremtidsrettede og tekno-interesserte advokater og jurister samles i Oslo 20. november på konferansen Future Lawyer 2017 for å diskutere juss, teknologi, forretningsmodeller, innovasjon og samarbeid.

Kluge har sammen med mediebedriften Shifter, Wiersholm og Simonsen Vogt Wiig vært en av initiativtakerne til konferansen. Konferansen vil være en møteplass for alle i bransjen som ønsker å være med på utviklingen og ser muligheter i det nye digitale skiftet. Foredragsholderne er plukket fra øverste hylle, og målet er å inspirere, utfordre, dele kunnskap og erfaringer og gi et innblikk i hva som skjer internasjonalt.

På programmet finner vi flere ettertraktende foredragsholdere, blant annet Legal Tech-stjernen professor Richard Susskind. Susskind er høyt respektert og anerkjent for sitt arbeid innenfor feltet juss og teknologi gjennom mer enn 30 år. Han er åpningstaler og vil lede an i diskusjonen om fremtidens advokattjenester.

Knut Magnar Aanestad, Head of innovation i Kluge, og ubestridt autoritet innenfor Legal Tech i Norge, vil presentere vår digitale plattform for juridisk virksomhetsstyring; Kluge OMNIA.

Future Lawyer 2017 er godkjent av Juss som etterutdanning.

Se hele programmet

• Kriminalitet, rettsvesen og juss