Framtidens TV lanseres!

Om kort tid lanseres framtidens TV. Samsung kurvede SmartTV gir en helt ny opplevelse. Komplett.no har åpnet for forhåndssalg av neste generasjons TV.

Samsung 4K Curved SmartTV vil bringe TV-titting til et helt nytt nivå, sier Anton Hagberg, kommersiell direktør i Komplett.no. Modellene har svært skarpe og detaljerte bilder med 4 ganger så stor oppløsning som vanlig HD. Den kurvede formen gir en dypere og mer omsluttende opplevelse uansett hva man ser på av program og gir seeren en følelse av å være med i handlingen.

- Samsung 4K Curved SmartTV finnes i flere størrelser, og byr på mye funksjonalitet som bilde-i-bilde visning hvor seeren kan ha to eller fire vinduer åpne på skjermen samtidig. Modellene har også en helt ny funksjon “Football Mode” hvor høydepunktene lagres automatisk og kan nytes på nytt. Fotball VM er ikke langt unna, og vi forventer at mange fotballentusiaster vil investere i optimal bilde- og lydkvalitet og ikke minst sikre seg det nyeste av teknologi. Vi har startet forhåndssalget, og er klare til å levere rett over påske, avslutter Anton Hagberg.

• Hjemmeelektronikk

• samsung curved uhd tv
  • anton hagberg

Om Komplett.no