Komplett lanserer reiseportal

Nå kan du bestille feriereisen på Komplettreiser.no. Den nye reiseportalen lanseres i dag og gir kundene et stort utvalg av spennende reisemål og reisealternativ til konkurransedyktige priser.

- Vårt mål er å gi kundene det de vil ha. Nesten halvparten av all netthandel er kjøp av reiser, sier markedsdirektør Jan H. Johnsen i Komplett. Som Nordens største netthandelsaktør ønsker vi å utvide vårt tilbud til kundene og være den naturlige shoppingkanalen på nett.

Komplett Reiser er en søkemotor for feriereiser og lavprisfly der kundene raskt kan sammenligne reiser fra nordiske turoperatører og utvalgte lavpris-flyselskap. Komplett Reiser samarbeider med Reisegiganten AS, som tilbyr reiser fra hele det nordiske chartermarkedet. Reisegiganten AS er landets største distributører av reiser og drifter også restplass.no og solfaktor.no.

- Komplett Reise er det siste tilskuddet i satsningen til Komplett Groups. Vi er i førersetet for den nordiske netthandelen, og denne kompetansen utvider vi nå til flere kategorier. Komplett skal vokse videre og planen er å lansere Komplett Reiser i Sverige og Danmark i løpet av 2016, sier Jan H. Johnsen, markedsdirektør i Komplett Group.

• Turisme

• komplett reiser
  • komplett
  • reise