Pent, praktisk og prisgunstig – Pine fra Damixa

En helt ny, komplett serie med kraner ser dagens lys. Pine-serien, som er utviklet av Damixas egne designingeniører, hadde som mål å skape en ”fornuftig kran til en god pris” og samtidig sikre at den har funksjonene som gjør den til et attraktivt valg.

- Designet er enkelt og klassisk, men med sine avrundede rektangler allikevel meget moderne. Kranene er ikke ustyrt med alle mulige ekstra gimmicks, for målet har hele tiden vært å skapenoe enkelt, brukervennlig og lettilgjengelig, forklarer designingeniør Claus Rantzau, som er designeren bak den nye serien.

God for miljøet og lommeboken

Alle armaturer i Pine serien har en vannbesparende innebygget luftblander. Denne luftblanderen gjør at det kommer 6 liter vann ut av servantkranen og 8 liter ut av kjøkkenkranene pr minutt, uten at det går på bekostning av opplevelsen av vanntrykket. Det er er vesentlig mindre enn de fleste kraner som er i bruk i dag. Kranene har også mulighet for skoldesperre, slik at det er trygt for alle å bruke kranen.

Et sikkert valg

Pine kranene er en komplett serie som bestar av kjøkkenkraner med både høy og lav tut, servantkran Pine-serien er en komplet serie. Designet er gjennomgårende – det er enkelt, dansk design og mee vnnsaprefunksjoner som gjør serien til et sikkert valg for rådgivere og energikonsulenter, samt til bruk i små og store byggeprojekter.

Pine-serien er karakterisert ved å være dansk design i god kvalitet, med fokus på miljøet - og til en god pris. En kjøkkenkran har veiledende pris 1190,- kr, mens en servantkran koster 890,- kr.

• Boligspørsmål

• damixa
  • kjøkkenbatteri
  • kjøkkenkran
  • korsbakken
  • servantkran
  • nyhet

Om Korsbakken

Korsbakken Trading AS er en leverandør i VVS-bransjen som omsetter for ca 70 millioner pr år. Korsbakken har 16 medarbeidere. I tillegg har vi et landsdekkede nettverkt av selgere.

Korsbakken Trading AS ble startet i 1976. I hele denne tiden har vi utviklet sortimentet for å gi våre kunder kvalitets- og designprodukter til en hyggelig pris.
Korsbakken samarbeider tett med en rekke europeiske produsenter, - spesielt danske, italienske og spanske, som har markeder som er tidlig ute med nye trender og nytt design.

Vi er inne i en tid hvor personlig preg på hjemmet er viktig og det er de små detaljene som avgjør. Med vårt brede sortiment innen synlige baderomsprodukter ønsker vi å inspirere deg til å gi ditt baderom eller kjøkken et personlig uttrykk.

Lene Kroken

Pressekontakt Markedskoordinator Info om produkter, markedsaktiviteter, kampanjer, presse 90140408