Pressemelding -

Pressemelding og presseinvitasjon: Releasekonsert - Christine Sandtorv klar med plate nr 4 i Stjernetellerserien

Dronningen av familiepop; Christine Sandtorv, er klar med sitt fjerde album i Stjernetellerserien. De to forrige albumene ga Spellemannpris, og på splitter nye Klokvarm fortsetter Ephemera-veteranen å briljere!

- Det er herlig å se at låtene mine blir lydspor til ungenes liv! Jeg ønsker å skape gode familieopplevelser hvor man lytter, danser i stuen eller går på konsert sammen, sier Christine

De begynner som spedbarn med Godnattsanger (2009), fortsetter med lek, latter og dans på Gullamanter (2011) og videre med sprudlende og energiske Dinomaur (2014). Ferske Klokvarm er tidløs popmusikk som fenger hele familien med både moro og alvor. Christine & Stjernetellerbandet serverer lekende låter du får på hjernen, treffende finurlige tekster, artige påfunn og som alltid er det også rom for pustepauser og ettertenksomhet. Christine tar barn på alvor, og leverer kvalitet i alle ledd.

STJERNETELLER - KLOKVARM ER I SALG 30. SEPTEMBER.

RELEASEKONSERT PÅ USF-RØKERIET, BERGEN, SØNDAG 2.OKTOBER KL 14.00.

OBS! RELEASEKONSERTEN PÅ USF - RØKERIET ER UTSOLGT!

Foto credits: Dyveke S. Nilssen

Covergrafikk: Christine Sandtorv

Det er satt av plasser til presse. Dersom dere ønsker å ta turen ber vi om at dere melder dette til Øyvind Storheim i Kulturoperatørene, telefon 922 54 192, epost oyvind@kulturoperaetorene.no med medie, navn og antall.

• Event

• kulturoperatørene
  • christine sandtorv
  • stjerneteller
  • klokvarm
  • barn

Kulturoperatørene er en av vestlandets fremste totalleverandører av arrangements og produsenttjenester til kulturbransjen. Dette inkluderer konserter, teaterproduksjoner, turneer og et bredt spekter av events.

I tillegg jobber Kulturoperatørene fast med noen artister, og har management for disse.

Øyvind Storheim

Pressekontakt Daglig Leder / Partner Generelle pressehenvendelser, organisasjon, prosjekter og artister +4792254192

Ingunn Ek

Pressekontakt Prosjektleder / Partner Prosjekter og artister +4791607866