Giftwrapping – fire måter å pakke julegaver på

Blogginnlegg -

Giftwrapping – fire måter å pakke julegaver på

Endelig er det tid for å pakke gaver til jul! Personlige innpakninger er ikke bare koselig for julenissen – de gjør det ekstra fint under juletreet også. Vær så god – her får du fire flotte varianter.

Samme tema som julegavene

Hvis du skal gi bort et kjøkkenredskap – hvorfor ikke spinne videre på kjøkkentemaet og pakke det inn i et fint kjøkkenhåndkle? Snurr en fin tråd rundt og fest en lapp i den – da får du en fin detalj som gjør mye for helheten.

Julestemning med granbar og kanel

Velg et gavepapir du liker, og knyt hamptråd rundt pakken. Deretter pynter du med litt granbar og en kanelstang for å skape ekstra julestemning. Enkelt og pent!

Trykk ditt eget gavepapir

Du kan lett lage dine egne maler med pepperkakeformer og noen rå poteter.

– Skjær opp en potet. Trykk ned formen og skjær rundt den.
– Dypp en vaskesvamp i fingermaling og trykk den mot poteten.
– Trykk den malte delen av poteten mot et ensfarget gavepapir. La tørke i 10 minutter.
– Pakk inn gaven, knyt en juletråd rundt pakken og sett på en etikett til slutt.

Christmas in a box

Er ikke gavepakking din sterkeste side? Da kan du legge julegaven i en fin gaveeske, knyte et snøre rundt den og feste et kort med en klips. Så trenger du bare en siste touch eller detalj å pynte pakken med – kanskje en slikkepinne til den søtsugne?

Agnes Sundbom

Pressekontakt Digital kommunikatör

Velkommen til Lagerhaus AB!

Lagerhaus är varumärket som designar prisvärda hem- och festdetaljer med hög trendkänsla. Med färg, form och mönster vill Lagerhaus genom parollen Happy Places - Happy Moments bidra till ökad glädje i hemmet och vid livets alla festliga tillfällen. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 50 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows Ventures och Familjen Yngvesson.