Ny kolleksjon fra Lagerhaus - A Fresh Start

Pressemelding   •   feb 21, 2017 16:15 CET

Kjøkkenet er sannsynligvis det rommet vi tilbringer mest tid i, og designteamet til Lagerhaus har utviklet en rekke flotte produkter som vi kan møte våren med. I kolleksjonen A Fresh Start har vi blant annet skjærefjøler, papirholdere og oppskriftbok i lyst tre.

– Ørkenens farger og sand har inspirert oss i denne kolleksjonen. I vår vil vi dekorere kjøkkenet med lyse farger. Og vi pynter med produkter i naturlige materialer som tre og stein, i kombinasjon med keramikk som minner oss om sand, sier Susanna Rudebeck, fungerende designsjef hos Lagerhaus.

Kolleksjonen Happy Easter utfyller dessuten kjøkkensortimentet med blant annet eggekopper i metall, fjær i pastell og vakre glassegg til å dekorere riset med.

A Fresh Start finnes i butikkene fra 9. mars, og Happy Easter fra 16. mars.

Klikk her for å gå til Lagerhaus' bildebank.

Lagerhaus er en interiørkjede som tilbyr praktiske og prisgunstige ting med unik design, slik at du enkelt kan fornye hjemmeinteriøret. Den første butikken åpnet i Göteborg i 1996, og i dag består kjeden av 36 butikker i Sverige, 6 butikker i Norge samt et voksende Nordisk e-handel. Hovedkontoret ligger i Göteborg, og selskapet er en del av Novax-konsernet.

Kommentarer (0)