Nytt konsept også for nettbutikken

Nytt konsept også for nettbutikken

Lagerhaus’ nettbutikk åpnet i 2011. Tendensen har vært positiv, med kraftig vekst de siste årene.

–Med økt trykk i nettbutikken følte vi at det var på tide å løfte e-handelen opp på et høyere nivå.Vi ville også tydeliggjøre koblingen mellom nettbutikken og de fysiske butikkene gjennom å finne synergier til det nye butikkonseptet vårt, sier e-handelsansvarlig i Lagerhaus Maria Åkfors.

I april lanserer Lagerhaus et nytt nettsted på lagerhaus.com, nå også i engelsk versjon.

–Etterspørselen etter de egendesignede produktene våre er stor også utenfor Sverige, og det er derfor gøy å kunne meddele at vi innen sommeren vil kunne levere både til Danmark og Finland, sier Maria Åkfors.

I tillegg til en oppdatert design som bygger på Lagerhaus’ nye butikkonsept, blir nettstedet tilpasset mobiltelefoner, og det vil få flere brukervennlige funksjoner som inspirerer til kjøp både på nett og i fysisk butikk.

Emner

Lagerhaus er en interiørkjede som tilbyr praktiske og prisgunstige ting med unik design, slik at du enkelt kan fornye hjemmeinteriøret.Den første butikken åpnet i Göteborg i 1996, og i dag består kjeden av 32 butikker og en voksende e-handelsvirksomhet i Sverige samt 21 butikker i Japan. Hovedkontoret ligger i Göteborg, og selskapet har siden 2004 vært en del av Axstores-konsernet.

Pressekontakt Digital kommunikatör

Velkommen til Lagerhaus AB!

Lagerhaus är varumärket som designar prisvärda hem- och festdetaljer med hög trendkänsla. Med färg, form och mönster vill Lagerhaus genom parollen Happy Places - Happy Moments bidra till ökad glädje i hemmet och vid livets alla festliga tillfällen. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 50 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows Ventures och Familjen Yngvesson.